دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

فامیلا

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ق.ظ
شما هروقدر هم پیشرفت کنید، پیشرفت مادی و معنوی، هرچقدر هم که سعی کنید خوب باشید وتلاش کنید، باز هم یک چیزهایی را نمیتوانید تغییر دهید. مثلا داشتن یک فامیل درست و حسابی که بتوانید یک پنجشنبه یا جمعه یا یک روز خاص مثل نوروز و یلدا دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید و یک ماه بعدش هم هزار حرف خاله زنکانه از اتفاقات آن مهمانی به گوشتان نخورد!
اگر فامیل درست و درمانی دارید قدرش را خیلی بدانید!
  • مصطفا موسوی

افاضات

نظرات (۳)

  • Nehpon i matecA
  • آقا به نظر من دوره فامیل های خونی گذشته دیگه، اون فامیل یا خانواده یا هر کسی که از هم فکری بدست میاد ارزش غیرقابل وصفی داره. متاسفانه فامیلای خونی من هم فاز فکری مشابهی ندارن با من و مدتهاست که ارتباطم رو باهاشون به پایینترین لول رسوندم
    چشمت نزنم داری پست میذاری پشت سر هم ...

    منم از این حسرت ها دارم+ حسرت داشتن یه بابابزرگ که دوستم داشته باشه:(
    پاسخ:
    آره آدم امتحان که داشته باشه به وبلاگش بیشتر علاقه مند میشه!
    یه بابا بزرگم سال 64 و یکی هم 73 تو سه سالگی من رحمت خدا رفتن. اصلا نمیدونم بابا بزرگ چه جوریه!
  • محمد محبتی راد
  • سلا ماقا مصطفی خیلی وبتون قشنگه اگه میشه از وب منم دیدن کنین نظرتونو بگین و دنبال کنین مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">