دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

با تو

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ق.ظ


روزهایی که با توأم تنها

بر تنم گوشت می‌شود دنیا


2 مرداد 94


پی نوشت با ربط: این بیت را خودم خیلی دوست دارم! خودستایی است؟ خب باشد! چه اشکالی دارد؟ !

پی نوشت بی ربط: حاضر نیستم هیچ کدام از  روزهای زندگی ام دوباره برگردد. یعنی حاضر نیستم حتی یک لحظه را دوبار زندگی کنم. چه تلخی‌ها و چه حتی شیرینی‌هایش را. دوباره برگشتن به عقب مثل دوبار طرح کردن یک معما است که قبلا جوابش را همه می‌دانند. می‌خواهم بگویم زندگی هرچقدر هم که خوب باشد یک بار مصرف است.
  • مصطفا موسوی

افاضات

شعر

نظرات (۱۵)

واقعا زندگی یکبار مصرف است
اما من لحظه اولین ورودم به کربلا را میخواهم هزار بار تکرار شود
پاسخ:
اگه جا این که به فکر تکرار اولین دفعه ( که قشنگ بوده) به فکر قشنگ ساختن دفعات بعدی باشید بهتره!
حالا سوال پیش میاد که چاق هستتید یا لاغر؟
منم حاضرم به گذشته برگردم تا یه جور دیگه زندگی کنم....
پاسخ:
من خیلی لاغرم! خیلی!
من حاضر نیستم. اگه ما آدمِ تغییر دادن بودیم حالمون رو تغییر می‌دادیم نه این که برگردیم گذشته رو تغییر بدیم:)
  • فاطیما کیان
  • گذشته به گذشته تعلق دارد برگردیم به آن دوران که شود ؟ زمان حال یک چیز دیگر هست
    پاسخ:
    درسته :)
    سلام 
    منم دلم نمیخواد برگردم ، اما بعضی از خاطره ها رو دوست دارم که بازسازی کنم .
    پاسخ:
    باز آفرینی بهتر از تکرار!  این شعار ماست!
  • آلبرت کبیر
  • باهات موافقم :)
    پاسخ:
    آفرین:)
    من کاملا موافق هستم و دوست ندارم به عقب برگردم و یاد گرفتم از حال بهره ببرم:)
    پاسخ:
    خوبه :)
    اوهوم ... :"(
    پاسخ:
    اوهوم :)

    سلام.

    با حرف بی ربطتت شدیدا موافقم.

    پاسخ:
    من کلا بی ربط که میگم بهتر میشه!
  • محدثه محمدی نیا
  • اوخییییییی چه شعربامزه ای ◤(¬‿¬)◥
    پاسخ:
    لطف دارید :)
  • ماهان هاشمی
  • زندگی رو باید کرد و گذشت!

    حسرت گذشته رو بخوریم، در آینده باید در حسرت همین حال باشیم!

    پاسخ:
    بعله منم با این نظر شدیداللحن شما موافقم تقریبا !
    هوم.....

    زندگی لحظه به لحظه ،،نو میشه...!!حتی اگه لحظه ای به ظاهر تکراری باشه.....حقیقتا تکراری نیست!!
    پاسخ:
    آره این دید درسته اما منظور جاری بودنش بود:) 
    منسعی می کنم که حسرت گذشته رو نخورم اما بدم نمی یاد که به گذشته برگردم. 
    یاد حدیثی از معصوم افتادم که مضمونش این بود: حسرت و اندوه گذشته را با موفقیت آینده جبران کن
    پاسخ:
    آره
     گذشته ، درگذشته ! فاتحَه
    با سلام و احترام 

    کارگاه نقد سه گانیکو با سه گانی دکتر فرهاد رنجبرراد به روز شد و منتظر نقد و نظر شماست .[گل]
    پاسخ:

    سلام
    ما خدمت شیخ فرهاد ارادت داریم!
  • نسیم حوالی دریا
  • سلااام 

    خیلی زیبا 
    چه تعبیر قشنگی 


    پاسخ:
    سلام. ممنونم از نگاه مثبتتون :)

    با سلام و احترام 

    سه گانیکو منتظر نظر شما خوبان نیک اندیش و ادیب است.[گل]
    پاسخ:
    سلام و احترام از ماست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">