دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

حرف شنوی

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ

نمیدانم چرا هر اتفاقی که مادرم توصیه میکند مواظب باشم نیفتد و من به او اطمینان می دهم نخواهد افتاد، در مدت زمان کوتاهی اتفاق می افتد!

مثلا چند وقت پیش مادرم چند بار گفت همه ی مدارکت را نگذار توی‌کیف پولت یک وقت گم می شود. گفتم مادر الان دو سال است من این کیف را دارم، توی این همه که این‌حرف را نزدی مگر گم شده؟ به جان شما یک هفته نگذشته بود که شد آنچه شد! و کلی هم مژدگانی پیاده شدم تا کیف دوباره به دستم رسبد.

حالا هفته ی پیش‌ مادرم گفت ساعتت سنگین است و پین میشکاند. دائم دستت نکن بگذار برای مهمانی و مراسم و اینها. گفتم مادر من ساعت برای‌بستن است دیگر!

خب در عکس مشاهده می فرمایید چه به‌سر ساعتم آمده!

آن هم کیف‌پول کذایی ست!


نظرات (۱۰)

اثرِ کلام چیز عجیبیه
شایدم فقط تصادف باشه
پاسخ:
نمیدونم!
  • ساناز هستم
  • شیش هفت ماه بود گوشیمو خریده بودم قاب نینداخته مامانم گفت میفته از دستت ها! یه هفته نشد افتاد مانیتورش شکست :|| 
    پاسخ:
    اصلا انگار خدا منتظره!
  • مهدیه عباسیان
  • این حالت برای من با حرف های بابام پیش میاد، وقتی زنگ می زنه و میگه حواست به فلان چیز و ... باشه، عاجزانه ازش خواهش می کنم که در مورد یه چیز دیگه حرف بزنیم.

    فکر می کنم به علت نفوذی که این افراد روی ما دارند و یک تلقین ناخودآگاه این حالت ها پیش میاد.
    پاسخ:
    خب تلقین روی ما چه ربطی به پین ساعتمون داره؟!
    واسه من ولی پیش نیومده...
    کیف پولت بابت حواس پرتیت بوده...
    که بی سابقه هم نیست
    پاسخ:
    خب حالا نمیخواد اعترافات صادقانه ی منو چماق کنی تو سرم! خیلی هم حواس جمعم!
  • مهدیه عباسیان
  • یه چیزی شبیه همون جذب کردن. تجمع انرژی ها و ...
    دقیق نمی دونم... ولی این نتیجه ایه که بهش رسیدم...
    پاسخ:
    نمیدونم هرچیه جالبه! :)
    منم با آیدا خانم  کاملا! موافقم :D
    پاسخ:
    تو کلا موافقِ مخالف منی!
    مامانا دو واحد پیشگوئی حوادث پاس کردن، البته خودشون یادشون نیس ولی وقتی توصیه ای کردن، کارشناسی ست و ما لازمه جدی بگیریم :)
    پاسخ:
    تعبیر باحالی بود !
    همیشه باید به حرف مامانا گوش کرد.
    پاسخ:
    اصل اول فرزندی 
  • سیدسروش‌مهدی مویدی
  • السلام...

    این چیزی که می‌گم برداشت من‌ه از این قبیل اتفاقات و شاید نتونم دلیل محکمی هم براش بیارم.

    فکر می‌کنم بعضی اوقات شاید خدا می‌خواد به‌مون قشنگ به صورت عملی بفهمونه که ما رسما هیچ کاره‌ایم و همه چی دست خودش‌ه. و این کار رو احتمالا وقتی می‌کنه که ما واسه خودمون حساب وا می‌کنیم.
    یعنی وقتی با خودمون (یا به یکی دیگه) می‌گیم منم که دارم این چیز رو حفظ می‌کنم. منم که صاحب این چیز هستم. منم که دارم این کار رو انجام می‌دم. شاید اون وقت‌ه که خدا یه شمه نشون می‌ده که بفهمیم هیچّی نیستیم.

    پ.ن. نه که مثلا روزه‌م، چون در مورد «خدا» بود چندتا «شاید» و «احتمالا» توی حرفام آوردم که نسبت دروغ نداده باشم العیاذ بالله!

    ...والسلام
    پاسخ:
    سلام
    حکایت معروفیه که:
    ملانصرالدین روزی به بازار رفت تا دراز گوشی بخرد.
    مردی پیش آمد و پرسید: کجا می روی؟ گفت:به بازار تا درازگوشی بخرم.
    مرد گفت: انشاءالله بگوی.
    گفت: اینجا چه لازم که این سخن بگویم؟ درازکوش در بازار است و پول در جیبم. چون به بازار رسید پولش را بدزدیدند.
    چون باز می گشت، همان مرد به استقبالش آمد و گفت: از کجا می آیی؟
    گفت: از بازار می آیم انشاءالله، پولم را زدند انشاءالله، خر نخریدم انشاءالله و دست از پا درازتر بازگشتم انشاءالله!
  • آناهــیــ ـــتا
  • حالا خدارو شکر ک پیدا شد.

    منم چن سال پیش کیف پولمو گم کردم.. حالا تماام زندگیم هم توش بود. کارت ملیم، کارت دانشجویی، و کلی مدارک دیگه. رفتم اداره پست چن وخ بعدش، گفتن پیدا شده و برو از فلان شعبه بگیر. وااقعا امیدی ب پیدا شدنش نداشتم میخواستم برم برای المثنی اقدام کنم.
    چیزی هم کم نشده بود خیلی، فقط پول هارو برداشته بودن و فلشم و یه آویز گیگیلی جغد طلایی که عزیزی بهم داده بود خیلی سال پیش.. و مورد اخر خیلی ناراحتم کرد نبودنش
    پاسخ:
    منم یه بار قبلنا یه کیف پول گم کردم پست هم رفتم اما هیچ‌وقت پیدا نشد!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">