دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

کتاب های توی راهرو

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ

نمایشگاه کتاب تهران دو دسته کتاب دارد. یکی‌ کتاب های چاپ شده ای که توی قفسه ها هستند و هرکدام یک قصه و یک حال و هوا دارند. یکی هم کتاب های چاپ نشده ای که دو به دو، لا به لای راهرو های نمایشگاه قدم می زنند. گاه دست در دست هم، گاه دوش به دوش هم. هرکدام هم یک قصه ، هرکدام هم یک‌حال و هوا دارند. گاه کتابی می خرند، گاهی می‌خندند. چیزی می‌خورند؛ مثلا بغضی، حرفی... و باز هم کتابی میخرند...

 چقدر زمان باید بگذرد و‌ چقدر چرخ‌ گردون باید بچرخد تا از میان آن همه قصه یِ زنده یِ بین راهرو‌ ها، یکی نوشته شود، کتاب شود و داخل یکی از قفسه ها جا خوش کند و بشود بهانه ی دو نفر دیگر که باز به هوای آن کتاب به نمایشگاه بیایند و باز قصه ی دیگری بسازند و باز هم شاید یکیشان قصه ای نوشتنی باشد...

#


نظرات (۶)

امیدوارم امسال نمایشگاه کتاب متفاوت و جالبی داشته باشی و از گردش در میان عطر کتاب ها لذت ببری.
من هم برای امسال باید قوه ی تخیلم را بالا ببرم تا بتوانم با تصورِ قدم زدن میان کتاب ها و استشمام عطر خوبشان و ذوق لمسشان لذت ببرم. مخصوصا اینکه مکان نمایشگاه هم عوض شده و از فرسخ ها دورتر; تخیل سخت تر می شود.
پاسخ:
اتفاقا امسال اصن نمیرم نمایشگاه، چه برسه از عطر کتاب بخوام لذت ببرم!
توی وبلاگت نوشته بودی میری که؟
  • با تو بدون من
  • هر ادمی قصه ایست شنیدنی
    همیشه نباید خواند گاهی میشود شنید

    اونقدر عاشق تو هستم که خودمو دست خودت بسپارم

    حال من باید از این بهتر شه من به این معجزه ایمان دارم

    بهنام صفوی

    وبت عالیه توصیه میکنم البوم جدید بهنام صفوی رو گوش بدین عالیه
    پاسخ:
    توی سلیقه م نیست متاسفانه :)
  • چشم به راهم ...
  • دقیقا...

    قشنگ بود
    پاسخ:
    متشکرم :)
    مرسی عالی بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم!
  • اسماعیل غنی زاده
  • نوشتتنون حس خوبی رو انتقال میده...موفق باشید :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم از شما :)
    همچنین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">