دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

اتوبوس شب

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

توی این چند ساله شاید دستتان آمده باشد که چندان آدم منفی بافی نیستم. حداقل توی وبلاگم. اما خب به هرحال از روزهای سختی که به آدم میگذرد نمیشود به کلی چشم پوشید. سال ۹۴ سال بدی نبود. ولی واقعا سال سختی بود. فشارهایی کشیدم که نگو. غصه هایی خوردم که نپرس. مثلا در سختی هایش همین بس که کل سال نتوانستم خواهر بزرگم و خانواده اش را حتی یک بار ببینم!

حالا سالی که دقیقا تا هفته ی آخر هر روزش آبستن حوادث بود، رو به اتمام است. شب، وسط کویرهای اصفهان، اتوبوس با سرعت زیاد می برد که مرا چند روزی مهمان مادرم کند. و خلوتی دست داده تا امسال را دوره کنم. خیلی دوست دارم چند سال دیگر که به امسال فکر میکنم، حال و روزم طوری خوب باشد که سال ۹۴ از سخت ترین سالهای زندگی ام لقب بگیرد.

  • مصطفا موسوی

دل نوشته

نظرات (۳)

ان شاالله...
من اما منفی باف هستم اما باید بگویم سال 94 دیگه گندش رو درآورد!
من حوصله ندارم نیمه پر لیوان رو ببینم کلیت سال 94 اینجوری بود که انگار زندگیم رویه پاشنه درحال چرخیدنه و معلوم نیست کی متوقف بشه و مسیر خودش رو پیدا کنه!
کویر های اصفهان:))))) وقتی ازشون بگذری یه چیزی رو از دست میدی!
پاسخ:
جمله ی آخرو نفهمیدم!
 انشاالله که سال 95 سال خوش یمنی براتون باشه ، سالی پر از اتفاق های خووب :)
پاسخ:
همچنین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">