دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

این من هستم

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۵۵ ب.ظ

من:

1- به دنیا و مادیات علاقه‌ای ندارم

2- معمولاً اگر تصمیم بگیرم کاری را انجام دهم تمام تلاشم را می‌کنم

3- از بحث کردن با آدم‌ها گریزانم. کلا از آدم‌ها گریزانم. به ندرت دوستی برای خود دارم.

4- کمی بی‌ملاحظه‌ام و عزیزانم را ناخواسته می‌رنجانم.


این یک چالش بود که خود را در 4 جمله تعریف کنید. هرچند خود آغاز کننده چالش هم در 4 بند تعریف کرده بود نه چهار جمله (به معنای دقیقش). لذا من هم در 4 بند کوتاه نوشتم. چالش از یکی از وبلاگ‌هایی که نمی‌شناسم شروع شده. وبلاگ مذکور را لینک نمی‌کنم و کسی را هم دعوت نمی‌کنم چون نمی‌خواهم ادامه دهنده‌اش باشم.

چرا در این چالش شرکت کردم؟ چون دو تا از دوستان وبلاگی قدیمی و بزرگوارم دعوتم کردند: سروسهی و هیچ. و این که موضوع نسبتاً جالبی داشت.

چرا در این چالش شرکت نکردم؟ چون قوانین عجیب و غریبی داشت که بیشتر از یک چالش وبلاگی، حس یک کمپین تبلیغاتی را منتقل می‌کرد. قبلا از این بازی‌ها نداشتیم!


  • مصطفا موسوی

نظرات (۸)

کمپین تبلیغاتی رو خوب اومدی :))

یاد این مسابقه های اسپانسری توی اینستاگرام افتادم من

پاسخ:
واقعا سختمه بپذیرم که همچین هدفی نداشته. هرچند اگر داشته باشه هم نمیشه خرده گرفت :)
  • هیـ ‌‌‌ـچ
  • خیلی ممنونم ازت دوستِ جانانه‌ام و ازت سپاسگزارم که نوشتی، البته من خودم هم «چالشی» ننوشتم و کامل برخلاف جریان شنا کردم و صرفاً چون منتظر بهونه‌ای برای نوشتن یه سری درددل بودم که تو حالت عادی مناسبتی براش نداشتم، دعوت دوستان این بهونه رو دستم داد و «دلی» (به جای چالشی) نوشتم و پستم رو هم برای آغازگرش ارسال نکردم چون نخواستم داخل اون چرخه قرار بگیرم چون منم مثل شما دقیقاً چنین حسی از قوانینش داشتم اما خب با هر کم و کیفی که بود نوشتم و خوشحال شدم شما هم منت گذاشتی و نوشتی :)

    پاسخ:
    خواهش می‌کنم عزیز دل
    ممنونم که منت گذاشتی و دعوت کردی
    اکثر بچه‌ها به احترام دعوت کننده نوشتند نه به خاطر چالش :)
  • بانوچـه ⠀
  • سه و چهار رو می‌دونستم. یک و دو هم به اطلاعاتم اضافه شد. ممنون.

    پاسخ:
    عذر تقصیر از شما و ‌از عزیز رنجیده‌ی دیگرمون :)

    همه اینای که گفتی ایضا منم :)

     بعلاوه من خیلی زود عصبانی میشم

    و گاهی اوقات خیلی کم دم دمی مزاجم مثلا روی مورد 3 یه وقتای خیلی آدم دور و بر خودم جمع میکنم بعد پشیمون میشم میرم دوباره تو لاک خودم

    پاسخ:
    این آخری که گفتی رو منم تجربه کردم :)
  • اسید سیتریک
  • پاسخ:
    آره :)
  • سَرو سَهی
  • به به! ممنون که نوشتید.

    پاسخ:
    خواهش می کنم :)
  • با تو بدون من
  • سلام. گاه گاهی این چالش ها خوب است و معمولا کمتر کسی خود را به چالش می کشد.

    پاسخ:
    سلام
    بله خوبه. البته اگر آدم با واقعیت مواجه باشه

    عرض سلام و ادب :)
    نه فقط کار به نفع دار و دسته تبلیغات چی ها تموم میشه، بلکه ممکنه به ضرر کسی تموم بشه که خودش رو معرفی کرده!

    چرا؟

    چون از اولین راه های نفوذ به افراد و تربیت کردن اونها (چه بخوان چه نخوان) ، شناخت روانی از افرادست.

    هر کسی در زندگی لازم که بداند که اگر می خواد مهره بازی نشه دیگران نشود، باید باید باید از کوچکترین داشته های فردی ش هم محافظت کنه، حفظ اطلاعات فردی، روانی ، خانوادگی، اجتماعی و ملی

    از ما گفتن بود ... خود دانید

    پاسخ:
    سلام
    من در کل آدم خوشبینی هستم اما نمی تونم هم این که می فرمایید رو رد کنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">