دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

قویاً تکذیب می‌کنم

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷ ق.ظ

چیزی که ما با آن مواجه‌ایم، ناکارآمدی نیست، خیانت است! این خبر را ببینید. متن خبر آشناست: تکذیب! تاریخ خبر برای چه روزی است؟ 12 بهمن ماه. حاکمیتی که حفظ جان شهروندانش برایش اولویت نباشد و همه‌ی ناراحتی‌اش این است که چرا دو روز قبل از انتخابات، حقیقتی که دیگر نمی‌شد انکار کرد (چون تعدادی از مبتلایان فوت شده بودند و خانواده و پزشکشان ساکت نمی‌نشستند) را دشمن بولد کرده است!

دوستی نوشته بود "برای آنان که در ادعای «من هم قاسم سلیمانی‌ام» صادق باشند، شرکت نکردن در این جهاد آسان از ترس کرونا مسخره است..." با حرفش مخالفم (چون گذشته از این که شرکت نکردن در انتاخابات را آخرین راه مسالمت آمیز اعتراض به حکومت می‌دانم، برای کسانی که قصد رأی دادن داشتند نیز اجباری برای برگزاری انتخابات و شرکت در آن وجود نداشت و می‌شد انتخابات را مدتی عقب انداخت) اما جدای از مخالفت با این حرف، می‌گویم این که انتخابات یا حتی راهپیمایی بدون خبر مردم از کرونا (اتفاقی که برای راهپیمایی رقم زدند اما برای انتخابات نتوانستند رقم بزنند) برگزار شود، هنر نیست. چون کسی که می‌خواهد به زعم شما جهاد کند باید از خطر موجود اطلاع داشته باشد. نه این که مردم را با ناجوانمردی بی‌خبر بگذاریم تا بیایند در نمایش قدرت سیاسی ما شرکت کنند!


پی‌نوشت یک: این روزها حرف برای گفتن بسیار دارم اما مجال و رمقی برای نوشتن نیست.

پی نوشت دو لطفاً نظرتان را بدون توهین بفرمایید. 

  • مصطفا موسوی

تکذیب

کرونا

نظرات (۶)

آقا این تاریخش مال خییلی وقت پیشه. یعنی از اونموقع بوده و‌ هیچ‌کس نفهمیده؟ حالا هرچقدرم که بگیم تکذیب کرده باشن.

 

پاسخ:
هیچ کس اونا یا هیچ کس ما؟
من نوعی علایم دارم میرم بیمارستان بهم میگن آزمایش گرفتیم باید بررسی شه. حالا راستشو بگن یا دروغشو بگن. سر وقت بگن یا وقت کشی کنن و... خدا میدونه

هیچ‌کس ما، پزشک‌ها...

 

+لکن قانع شدم.

پاسخ:
پزشک‌ها رو نمی‌تونیم با خودمون یا اونا جمع بندی کنیم. اونا این وسط گیر افتادن! 

من هم کفایت تیم مدیریت بحران کشور رو قویا تکذیب میکنم

پاسخ:
تو هرچیو ضعیفاً هم تکذیب کنی کارش تمومه داداش

سلام قسمت پیوندها و پست های خوب از دیگران چرا باز نمیشه

پاسخ:
ممنون از تذکرتون
اصلاح شد :)

حتی یک درصد احتمال این را می دهید که چیزی که گفته اید اشتباه باشد؟

به این فکر کرده اید که اگر اشتباه باشد چه طور می خواهید پاسخ این اتهام بزرگ را بدهید؟

قضاوت کار ساده ای نیست و یکی از حالاتی که قضاوت در آن ناپسند است حالت غضبناکی است.

پاسخ:
من چه نوشته‌ام؟ خبر که با منبع گفته‌ام. هنوز خبرش روی سایت است. ما بقی تحلیل خودم است که بابت صحیح بودن تحلیلی که با شواهد راست و استدلال شخصی ارائه می‌دهیم تعهدی نداده‌ایم. ذات تحلیل این است که می‌تواند غلط باشد. وگرنه میشد خبر.
اما من هم عقیده‌های شما دوست عزیز را بسیار دیده ام که حرف درمورد هم فکرهای خودشان باید مو لای درزش نرود )که تا اینجا صحیح( اما درمورد طرف مقابل اگر باشد به کوچکتری شنیده ای و خبری از ضعیف ترین رسانه ی همسو را هم حجت تمام می دانند و درمورد اتفاقات کشورهایی که پایشان هم به آنجا نرسیده تحلیل هایی ارائه می دهند که انگار بیست سال آنجا زندگی کرده اند. بعید می‌دانم تا به حال یقه ی کسی را گرفته باشید که مطمئنی این تحلیل درمورد دولت فرانسه قضاوت بیجا نیست و باید جواب پس بدهی؟ 

متن شما بیشتر به قضاوت و خبر دادن شبیه است تا تحلیل. توپ را نکاشته شلیک کرده ای که «خیانت» است و الی آخر.

 

خدا کند چیزی که در مورد عقده ها و رفتار من گفته اید درست نباشد؛ اما اگر باشد هم دلیل نمی شود که من ـ برادرانه ـ برای شما خیرخواهی نکنم و تذکر ندهم. فرمود حکمت را بگیرید ولو از منافق. حرف من که حکمت نبود البته. ولی شاید بویی از حکمت شنیده باشد.

پاسخ:
اول متوجه حرفتون نشدم. بعد رفتم پاسخ خودم رو دیدم. اشتباه تایپی بوده دوست عزیزم. می‌خواستم بنویسم " هم عقیده‌های شما". بابت سوء تفاهم ناخواسته پوزش می‌خوام :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">