دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

تنبیه

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۰۴ ب.ظ

تا حدودی حس می‌شود که اینترنت وصل شده است! از کم شدن سرعت روشن شدن ستاره‌های وبلاگ‌ها می‌شود فهمید.

طبق پیش‌بینی بعد از واریزها اینترنت شروع به وصل شدن کرد. آن هم از استان‌هایی که سر به راه تر بودند شروع شد. یزد، سمنان، گلستان و... ما توی استان فارسیم. یکی از کانون‌های اعتراضات. قابل پیش‌بینی بود که اینترنتمان دیرتر وصل شود. امروز حوالی ظهر چند دقیقه وصل شدم، تعجب کردم. برادرم گفت اینجا ( شهری که برای انجام کاری رفته بودیم) جزو استان یزد است! گفتم نه ربطی ندارد..آش دیگر آنقدرها هم شور نیست!  توی آن چند دقیقه سرگردان بودم و نمیدانستم چه کنم. ایمیل را چک کنم یا به تلگرام سر بزنم یا اعتبارم در سایت را چک کنم یا دنبال سوالی که دیشب در حین مطالعه برایم پیش آمده بود بگردم؟ و... که به محض خروج از محدوده‌ی آن شهر، دوباره اینترنت قطع شد! 

بله. استان فارس کفران نعمت کرده است. ما باید تنبیه شویم!

"ببُر به نام خداوندت..."

نظرات (۱۱)

  • آقای رایمون
  • گمونم تهران رو وصل نمی‌کنن کلت :/
    پاسخ:
    تهران شهرش خوب بود اما بچه های شهرهای حومه شلوغ بازی در آوردن بی ادبا

    اصفهان هم ظهر وصل شد !

    پاسخ:
    ای بچه های گل! 

    :)) بچه‌های خوبی نبودین دیگه

    ما مازندرانیم اینجا خبری نبود ولی هنوز نتمون وصل نشده (البته من از نت همراه و ایرانسل فقط خبر دارم) نمیدونم تو سرشون چی‌ میگذره ولی از هر زاویه‌ای بهش نگاه کنی خنده‌داره.

    پاسخ:
    بهش نگاه نکن! 

    خراسان رضوی کمتر از یک دقیقه وصل شد و باز دوباره قطع شد :/

    پاسخ:
    ولی شمالی و جنوبی توی لیست خوبها بودن

    من که پسر خوبی بودم دست به سینه نشسته بودم خونه ولی هنوز وصل نکردن برام. الان یادم اومد شب گرون شدن بنزین با کمی ناراحتی گفتم اه بازم گرونی. برای همون تنبیه شدم. 

    پاسخ:
    همشهریات کارو خراب کردن

    تهران ازدیروز وصله

    ولی انگاری با نفت کار میکنه

    پاسخ:
    باز خدا رو شکر کنید!! 
  • ظَـــحرآ :)
  • خوزستانم که نیازی به گفتن نیس
    پاسخ:
    خوزستان خوزستان خوزستان... 
  • سورمه بانو
  • کلا تو کار تنبیه ن

    پاسخ:
    تنبیه باید با تشویق همراه باشه خب
  • بانوچـه ⠀
  • ما الان همسایه فارس و خوزستانیم، خود هم‌استانی‌ها هم یکم گرد و خاک کردن. اسم ما رو هم نوشتن توی لیست شاگرد بدا در نتیجه هم‌چنان نت نداریم. :دی

    + فقط وای‌فای وصله

    پاسخ:
    مطمئن نیستم ولی فک کنم شیراز وای فای هم قطع باشه
    اصن به قول حضرت مانکن :سلامتی همه بدا...
    آها آها، آها آها 💃
    والا🕺

    دردو بلای هممون بخوره تو فرق سرشون
    پاسخ:
    چی بگم :))

    چاووش‌خوان سفره‌های بی‌نان‌مان کردند...

    پاسخ:
    ای ایران ای مرز در به در
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">