دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

ساواک پریم

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵ ب.ظ

در صفحه باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان بله خبری خواندم که البته در خود سایت نتوانستم پیدایش کنم. چون سیستم جستجوی سایتشان بر مبنای گوگل بود!  خبر این بود:

« ماموران پلیس فتا مازندران موفق به شناسایی مدیر یک کانال تلگرامی شدند که با راه اندازی کمپین "بنزین نزنیم"، مردم را به اغتشاش و اخلال در نظم عمومی دعوت می کرد. »

نمی‌دانم آن مدیر نگون بخت گروه تلگرامی توی صفحه‌اش دقیقا چه حرف‌هایی زده است. اما طبق متن خبر، بعضی از این جماعت معنای جدیدی به واژه‌ی "دیکتاتوری" داده‌اند! آخر برادر من! اعتراض از این مسالمت آمیز تر؟

تا پیش از این ( حتی در همین چند پست قبل) می‌گفتم ما باید نحوه‌ی صحیح اعتراض کردن را بیاموزیم تا حسابمان از اغتشاش گر و فتنه گر و اوباش و برچسب‌هایی از این قبیل ( که دقیقا مشابه وقتی آن طرفی ها برای هر رویدادی یک عنوان خاص می‌گذارند، این طرفی‌ها هم برای هر تظاهراتی یک برچسب خاص می‌گذارند... ) جدا شود. تا اعتراضمان نتیجه بدهد. اما انگار مشکل نفس اعتراض داشتن است! وگرنه مسالمت آمیز تر از بنزین نزدن این است که لپ‌های گل گلی حسن روحانی را بکشیم و بگوییم فقط سه تومن عزیزم؟ 

نظرات (۱۰)

اعصاب ندارم حتی خبر بخونم!!

پاسخ:
نخوندنش از خوندنش بهتره واقعا

باور کن پس فردا میان بخاطر همین پست‌ها و مطالبت ، وبلاگتو فیلتر می‌کنن و برای خودتم احضاریه می‌فرستن!

پاسخ:
حالا هیچی نگو شاید حواسشون به من یکی نباشه:))
  • سورمه بانو
  • اصلا دلیل اغتشاش جلوگیری از اعتراض است. قبل از همین اتفاقات کم نبودند کارگران و فعالین دانشجویی که به خاطر اعتراض افتادند زندان. 

    پاسخ:
    حکومتی رو که میشه با کمی همدلی و اصلاح همیشه داشته باشن و حتی از قبلش لفت و لیس هم داشته باشن، دارن با ندونم کاری و لجبازی دستی دستی خراب میکنن! نمیدونم چرا

    اوج قشنگیش اینجاست که یکی از دلایلی که برای افزایش بنزین می‌گن همین کاهش مصرفه :)

    پاسخ:
    سیرکه خداوکیلی

    گل‌گلی ((:

    پاسخ:
    والا!
    رنگ ریشاش میزنه به جونم! 
  • حـــــ ـمــیـد
  • تا وقتی همه‌ی حقیقتو باهم نبینید و نگید حرفاتون فقط به درد خودتون می‌خوره 

    فکر نکنید شما یا اون حزب مخالفتون بی تقصیر هستین 

    وقتی چشمتونو به یه سری مسائل میبندین و میبندن و سر و کله هم میزنید بهتره برین به درک به نظرم البته با کمال احترام مگر اینکه راهتونو عوض کنید :)

    یکی از مسائلی که آزادی رو هفتاد ساله از ایران دور کرده دخالت بی شرمانه آمریکاست هر کی غیر این بگه خودشو زده به اون راه :/ :)) و تو این آشوب و هرج مرجی که یه بار وجدان نمی‌کنیم درست پای کارش واسیم حلش کنیم هر بلایی سرمون بیاد مقصرش خودمون هستیم 

    خود کرده را تدبیر نیست برادر عزیزم 

    پاسخ:
    حزب مخالفتون، یه سری مسائل، آشوب و این هرج ومرج... اینا واسه دو نفر که بارها با هم بحث کردن شاید نیاز به توضیح نداشته باشه و مفهومش فهمیده بشه اما برای اولین مکالمه کاملا گنگه. من منظور شما از کامنتتون رو متوجه نشدم. خیلی کلی گویی و مبهم بود
  • حـــــ ـمــیـد
  • خب منم قادر نبودم تو اولین پیامم کلی گویی نکنم فقط میتونم کلی تر بگم 

    نقدی که به شما یا بهتر بگم به همه تو این روزا وارده اینه که بخشی از حقیقتو میگن و اون بخشی رو که دوست ندارن میزارن کنار 

    مبهم نوشتن هم که اصلا جز بیماریام محسوب میشه :¥ شرمندتم بابتش :)) 

    + با خودم فکر کردم خودت حدس بزنی جزئیاتشو معذرت می‌خوام و ابدا قصد بی‌احترامی نداشتم یه خرده جدیت همراه شوخی بود بازم معذرت می‌خوام 

    ++ یه حسی هم بهم میگه اصن اهمیت نخواهی داد نظرمو بدونی پس بیخیال 

    پاسخ:
    نه بابا چه بی احترامی ای؟ درک که جای دنج خودمه توی اون دنیا :))
    درمورد امریکا، خب پر واضحه که امریکا از هر آشوب و نا امنی توی ایران استقبال میکنه و حمایت میکنه. و حتی سعی می‌کنه ایجادش کنه. خب؟ که چی؟ ما نباید توی سر و کله ی هم بزنیم برای اصلاح شدن؟ چون ممکنه امریکا خوشحال شه؟ اگه امریکا از تنش بین ما خوشحال میشه دلیلش اینه که تنشامون بی ثمره
    اما تنش میتونه عامل حرکت و اصلاح بشه اگه هم مردم بخوان هم دولت...
  • حـــــ ـمــیـد
  • خب من خودم خیلی موافقم که مردم اصلاح کنن پس کی باید این کارو بکنه 

    ولی هرکیو میبینم چشم بسته‌ای مقابل خیلی چیزا داره و فقط غر میزنن و هیچکس مسئولیت کشورشو قبول نمی‌کنه و

    تو سر کله هم میزنیم چون حرف حق هم دیگه رو نمیتونیم قبول کنیم یعنی نمی‌خوایم قبول کنیم 

    دمکراسی یه وظیفه‌است و مسئولیته اگه بلد نیستن یا نمی‌خوان بهتره بهش فکرم نکنن

    ما حالا چه کنیم که تو منطقه‌ای هستیم که کلی ثروت داره و تو دنیای پر از نفاق امروز به هیچکس نمیشه رو انداخت 

    غیر از این که حرف همو بشنویم فارغ از سلیقه شخصی حقیقت رو قبول کنیم و طبق اون عمل کنیم چاره‌ی دیگه‌ای داریم ؟؟ معلومه که نه 

    حالا عاقا برادر بیا اینو به این ملت حالی کن اگه تونستی ؟؟ محاله :///

    پاسخ:
    بیشتر به سیاستمدارا نمیشه حالی کرد تا مردم! 

    پسر همه چی واسه من یکی شکل یه خوابه

    حس میکنم هر آن ه که یکی بیدارم کنه و با خودم بگم آخیش فقط یه خواب بود ولی خداییش چه کابوس وحشتناکی بود آ....

    نه فقط  این مدته ها، نه. کلا از وقتی اونقدری عقلم کشید که دروغ سیستماتیک رو بفهمم و وجودشو حس کنم کلا خواب بوده همه چی انگار،...  مگه میشه واقعی باشه اینهمه کثافت آخه...

    پاسخ:
    دروغ سیستماتیک؟ استغفرالله

    سلام آقا مصطفا در ماجرای قاچاق بنزین به من تذکر دادید و من هم پذیرفتم که اطلاعاتم کم است و نمی‌شود با آن قضاوت کرد.

    برادر من! با خواندن یک خبر و دیدن عنوان یک کمپین، نمی‌شود محتوایش را فهمید و با این بی‌اطلاعی، قضاوت کردن و برچسب‌زدن، در لبه‌ی پرت‌گاه بدی است... پیشنهاد می‌کنم تقوا را در قلم‌تان بیش‌تر رعایت کنید.

    تا جایی که شما را می‌شناسم این‌طور مطالب‌تان را برای «لایک» گرفتن نمی‌نویسید؛ ولی نفس، هزار پیچیدگی دارد... مبادا مثبت دادن برخی یا تأیید دیگرانی که آن‌ها هم بیش از شما اطلاعی ندارند، ناخواسته شما را در اتهام‌پراکنی جری کند.

    صراحتم را ببخشید

    پاسخ:
    سلام آقا مهدی عزیز. والا لایک که ذاتا شیرینهو منم منکرش نمیشم! :)) منتهی شما باید خصوصی بنده رو ببینید که بدونید ضد لایک هم داریم.
    توی متن اشاره کردم که ممکنه محتوای نوشته های کانال با تیتر مغایرت داشته باشه. البته ممکن هم هست مطابقت داشته باشه! به هرحال وقتی چنین گزارشی از پلیس فتا کار میشه، به مردم القا میشه که حمایت از چنین کمپینی اخلال در نظم عمومی هست. و این یعنی همون که توی پستم گفتم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">