دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

همیشه رفوزه

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ق.ظ
گفته بودم خسته‌م
خسته‌م از همیشه بدهکار بودن به آدما. از این که برای قابل قبول بودن باید بی نهایت خوب باشم و برای پس زده شدن یه کمی هم بد باشم کافیه.

نمره منفی میدونی چیه؟
من اونی ام که عوض این که هر سه تا نمره منفیم یه مثبتمو حذف کنه، هر نمره منفیم سه تا مثبتو حذف میکنه.
  • مصطفا موسوی

نظرات (۶)

بس کن این ناله ها رو..ذکر مصیبت اون رو زیاد میکنه..

پاسخ:
دلم میخواد :|
چه عجیب.....!!!
من مدت ها اینستاتونو داشتم و الان اتفاقی یافتم اینجارو
سلام
پاسخ:
سلام
یعنی اصلا مخاطب وبلاگم نبودید؟!
  • محدثه بانو
  • امیدوارم روزهایی که دوست دارید به زودی بیایند
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    برای شما هم :)
    نه دریغ از یک بار حتی..متاسفانه...!
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    منم خیلی از بچه های بلاگرن که حتی وبلاگشونو هم ندیدم ولی توی اینستا باهاشون در ارتباطم! در واقع بیشتر بچه ها!
    :)
    :(
    پاسخ:
    :)
    چرا همه اینقدر ناراحتن؟! عجیب نیس؟؟!!ته دل همه انگار یه غم که قرار نیس درست بشه
    پاسخ:
    سیل اومده همه چیو برده...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">