دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

با خنده‌های کم...

سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳ ب.ظ
من زمستان را زیاد دوست ندارم اما دو زمستان گذشته، برایم درخشان بودند.
زمستان ۹۵ به خاطر روزهای آخر پایان نامه و دفاعی که خیلی چسبید.
زمستان ۹۶ به خاطر شرایط کاری خوبی که داشتم و درآمد خوبی که کسب کردم.
اما زمستان ۹۷ انگار قصد دارد جبران کند!
داشتم به روزهای خوب زندگی‌ام فکر می‌کردم. جز این دو برهه، سالهاست از اتفاقی ذوق زده نشده ام. زندگی بدی ندارم. خداا را شکر. اما فکر می‌کنم لایق شادی‌های عمیق تر و مخصوصا طولانی‌تری باشم. واقعا هستم...
این پست قرار بود طولانی‌تر از این‌ها باشد. اما چه کنم؟ من خسته و خدا دل‌نازک...
  • مصطفا موسوی

نظرات (۳)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • من زمستان رو دوست دارم، با همه سردیش، با همه خشک بودنش، با همه کوتاه بودنش. زمستان دست خالی ولم نکرده تا حالا
    پاسخ:
    خوش به حالتون پس! منم هنوز یه ماه بهش فرصت دادم!
    الان که دارم این پستت را می‌خوانم، "نیمی از ما"ـی پالت دارد پخش می‌شود. احساس می‌کنم خیلی به حال و هوای این تکه متن نزدیک است. گوش کن.
    پاسخ:
    پالت همیشه دوست داشتنیه:)
    امیدوار باشید...
    لااقل به بهار امید داشته باشین.
    پاسخ:
    امیدوار نباشیم چه کنیم؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">