دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

گمشده

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۳۲ ق.ظ
کاشکی حداقل اتفاقی یه روز که دارم توی خیابون راه میرم، خودمو ببینم. از دور بهش لبخند بزنم و وقتی بهش میرسم، با کف دستم به بازوش بکوبم و بگم کجا بودی پسر؟ میدونی چند ساله ندیدمت؟ 
دلم می‌خواد برگردم به خودم. خسته شدم به خدا. خسته شدم...
  • مصطفا موسوی

نظرات (۵)

منو هم پیدا کردی تو خیابون سلام برسون بهش :||
پاسخ:
عه اومدی جنوب؟ :))
روحم در اقصی نقاط کشور حضور داره :دی
پاسخ:
خودت اگه توریست نشدی هنوز، روحت جبران کرده :))
گه گاه تنفسی به اوقات بده
رنگی به همین آینه ی مات بده

من می دانم سرت شلوغ است اما
گاهی به خودت وقت ملاقات بده

محمدمهدی سیار (کتاب رودخوانی. شهرستان ادب)


من هم!
پاسخ:
از تنهایی مگریز
به تنهایی مگریز

)مارگوت بیکل)
مث حس دیدن یه آشنا تو غربته. پیدا کردن خودت . ول نکردنه خودت.
پاسخ:
حتی بهتر از حس دیدن یه آشنا توی غربت:)
[راستی هکسره رو رعایت کنید:)) ]
:)) باشه
پاسخ:
آورین :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">