دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا...

دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

یه زمانی فکر می‌کردم وبلاگ دلستون رو تا آخر عمرم دارمش. اما الان به این نتیجه رسیدم که هر چیزی آغازی داشته باشه حتما پایانی هم خواهد داشت.

شاید اگر کل مطالب رو بخونید هم چیزی دستگیرتون نشه، اما دلستون روی زندگی من تاثیرهای بزرگی گذاشت. اما الان دیگه روح و رمقی نداره.

نه به خاطر نوشتن در کانال یا اینستاگرام و امثالهم، نه به خاطر وضعیت نه چندان جالب وبلاگ نویسی این روزها، نه به خاطر حال بد این روزهام و نه به هیچ کدوم از دلیلای مشابه اینا.

من از اینجا میرم، چون نوشتن توی اینجا دیگه برام لذتبخش نیست. همین.

جای جدید؟ نمیدونم. فعلا نمیدونم...

  • مصطفا موسوی

نظرات (۱۸)

دلیل لذت بخش نبودنش میتونه جمیع این دلایل باشه
نه؟ 
پاسخ:
توی اینستا و کانال که نمینویسم. وبلاگ نویسی هم خیلی وقت پیش خراب شده بود... نمیدونم
آقا کجا میرید؟؟!!!
نرید...
من تازه با اینجا آشنا شدم...

دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور...

پاسخ:
اول دو راهی آشنا شدن!
نرو لطفا
پاسخ:
تو یکی رو تازه کشف کرده بودما!
ولی خب هستم کلا، میخونم، شایدم باز نوشتنو شروع کنم یه چندوقت دیگه، یه جای دیگه البته
پس هرجا رفتی، لوکیشن بده پیداتون کنیم (:
پاسخ:
ایشالا!
نمیگم نرید چون گاهی ادم دلایلش برای خودش موجه ولی برای بقیه نه‌!
فقط اگه دوباره نوشتید آدرس وب جدیدتون رو به خواننده‌های اینجا بدید لطفا :)
پاسخ:
ممنونم از لطف شما
ایشالا :)
  • آسـوکـآ آآ
  • چقدر تلخه این رفتن ها...
    کاش بتونید انگیزه موندن پیدا کنید.
    پاسخ:
    معلوم نیست که حتما تلخ باشه !
    so bad
    پاسخ:
    Not necessarily
    نمیدونم باید بگم لطفا نرید چون عادت کردم یا نه اما امیدوارم بهترین اتفاق بیفته براتون
    پاسخ:
    ممنونم از لطف شما :)
  • اجاره آپارتمان مبله در تهران
  • به هر حال هر کاری انگیزه ای نیاز داره ... حتما انگیزه ای برای نوشتن ندارید ... امیدوارم هرجا هستید موفق باشید ...
    _____________________________
    اجاره آپارتمان مبله در تهران
    https://eskanbama.com
    پاسخ:
    ممنون که فرق اسپم و تبلیغات رو میفهمید :))
    چه بگم...
    انشالله باز هم بنویسی؛ ولو کم.
    موفق باشی کاکو
    پاسخ:
    الخیر فی ما وقع آقا مهدی! ممنونم ازت
    این کامنت بالاییه شوخیه یا جدی:))
    پاسخ:
    نمیدونم والا! شابد فکر کردن اگه یه اپارتمان مبله توی تهران بهم بدن بازم مینویسم:))
    که در واقع درست هم فکر کردن:))
    امیدوارم اینجا هم مث خیلی وبلاگا متروکه نشه حداقل

    پاسخ:
    چی بگم
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چرا همه میرن خب:/
    وقتی اونایی که خوب مینویسن میگذارن میرن، چه انتظاری هست که وبلاگ نویسی بهبود پیدا کنه!
    هرجا هستید حالتون خوب باشه:-)
    پاسخ:
    ممنون از شما
    من از این وبلاگ رفتم فعلا. دوباره خواهم نوشت
    آقا ما تازه شما رو پیدا کردیم. کجا میرید؟
    پاسخ:
    لطف دارید. حالا به زودی مینویسم یه جایی دیگه:)
    ترک وبلاگ نویسی به صورت جمعی...
    اون از آیدا،اینم از شما
    هنوز با قضیه آیدا کنار نیومده بودم هااااااا
    چه وضعیه واقعا؟کی پاسخگوئه؟
    پاسخ:
    تا وبلاگ نویس نباشی چند سال نمیتونی خودتو جای یه وبلاگ نویس خسته بذاری :)
    وقتی تصمیم بگیری به هر ضرب و زوری هست برگردی به وبلاگ نویسی و بعد ببینی که بقیه دارن بار سفر می بندن، درد داره! نه؟
    پاسخ:
    تازه تا جایی که یادمه هفت هشت بار آخری که کامنت گذاشتم برات دعوت به برگشتن بوده:))
    البته من گفتم، به زودی جای دیگه‌ای مینویسم :)
    تصمیم به نوشتن نیست؟!
    پاسخ:
    سلام. نه متاسفانه...
  • **راضیه **
  • به هرحال آرزوی موفقیت و برگشتن به روزگار نوشتن رو براتون دارم
    پاسخ:
    ممنونم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">