دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

ماشین خرندگان جوان.۳

يكشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۲۵ ق.ظ

ماجرای خرید ماشین را اینجا گفته ام و نمی‌شود نیمه تمام رهایش کرد! تا آنجایی گفتم که حرکت کردیم به سمت مشهد.

قبل از ظهر رسیدیم مشهد. ظهر ماشین را دیدیم. شخصی که پشت تلفن با او توافق کرده بودیم، در واقع پسر صاحب ماشین بود. وقتی بحث قیمت شد پدر گفت پسرم کاره‌ای نیست. ماشین مال من است و من چنین قیمتی که توافق کرده اید نمیدهم. به همین سادگی! اصلا برایشان مهم نبود که گفتیه بودیم از شیراز آمده ایم؛ یعنی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر!

ظهر ناهار خوردیم. بعد از ظهر رفتیم زیارت و عصر حرکت کردیم به سمت تهران. گفتیم میرویم آنجا توی بازار جمعه چیتگر یا شهرک زینبیه تهران یک ماشین سواری می‌خریم که فعلا کارمان راه بیفتد، بعدا که وقت داشتیم عوض میکنیم و ماشین مورد علاقه‌مان را می‌خریم. صبح ساعت ۸ شهرک زینبیه بودیم!

بعد از گشت و گذار چهار پنج ساعته یک عدد مزدا ۳۲۳ تمیز پیدا کردیم. قیمت، چانه، امتحان، توافق، بیعانه، ماشین را برداشتیم. به محض وارد شدن به اتوبان به سمت پارکینگ و بالا رفتن سرعت متوجه صدای اضافی در ماشین شدیم. مکانیک، چک کردن، تشخیص عیب، اهمیت عیب، پس گرفتن بیعانه، فسخ معامله! 

دیگر به خاطر زیق وقت خرید ماشین منتفی شد. رفتیم منزل خواهر جان برای استراحت و شب راه افتادن به سمت شیراز، دست از پا درازتر!

فعلا تا همینجایش کافی است. این رشته سر دراز دارد!

  • مصطفا موسوی

نظرات (۴)

البته که نمیشه به این دیوار و شیپور و غیره توی مواقع حساس اعتماد کرد!
من بودم یه گوشمالی حسابی به پسری که میخواد ماشین باباش رو بفروشه میدادم:)
ولی من که میدونم آخرش خریدین ماشین مورد نظر رو....
پاسخ:
عجله نکنید!
پسره آفتابی نشد وگرنه من الان توی ستاد دیه پرونده داشتم!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ماشین که نشد، ولی سفر نصیبتون شد:-)
    پاسخ:
    ماشین خریدن ما با سفر عجینه کلا!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • توفیق اجباری!
    پاسخ:
    توفیق کاملا اجباری!
    مبارکه :|
    پاسخ:
    چی مبارکه عامو؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">