دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

سلام، خداحافظ

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۴:۲۰ ب.ظ

بدون اغراق این بار ششم است که صفحه ی پست جدید را باز میکنم اما بعد از یکی دو دقیقه خیره شدن به صفحه، بدون این که حتی یک کلمه بنویسم می‌بندمش. نه حوصله دارم برای سال ۹۶ گودبای پارتی بگیرم و نه حوصله دارم پاچه خواری سال ۹۷ را بکنم که سال خوبی باشد!

 با این که شرایط زندگی‌ام مجموعا دلگرم کننده است اما یک بی حوصلگی عجیب بر جانم حکم فرما ست. به واسطه کارم این چند وقت اخیر هیچ روز تعطیلی نداشتم و یادم رفته قبلا جمعه‌ها را چگونه می‌گذراندم. عید امسال هم شبیه هیچ عید دیگری نیست. خیلی وقت بود قبل از عید خانه نبوده ام و آن زمان عید همزمان بود با دوباره دیدن خانواده و شهرم بعد از مدت ها. اما حالا شده مثل یک جمعه ی طولانی. با خلأ ای گنگ در گوشه‌ی ذهنم. نمیدانم نوروز سال قبل چطوری می‌گذشت. نمیدانم عید‌های قبل چه حال و هوایی داشت. این روزها اصلا نمیدانم قبلا چطور بودم.

  • مصطفا موسوی

نظرات (۳)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • امروز 3 فروردین هست و من واقعا نمیدونم تو این سه روز دقیقا چیکار کردم!؟
    پاسخ:
    دقیقا! با ۲۹ فروردین میشه ۴ روز!
    با اینکه تغییر عجیب غریبی نسبت به سالهای قبل نکردم منم نمیدونم دقیقا این چند روز اخیر رو چطور گذروندم و چرا هیچ حس لذتی نسبت به سال جدید ندارم!
    پاسخ:
    برکت از عید رفته!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • منظورتون 29 اسفنده دیگه؟D:
    پاسخ:
    بله بله :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">