دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

خیانت کهنه

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ب.ظ

همسر عزیزم! نمی‌دانی چقدر و نمی‌دانی چطور دوستش داشتم. و چه خوب که نمی‌دانی! متاسفم که این را می‌گویم اما تو جای او را برای من پر نمی‌کنی. قرار هم نیست که پر کنی.

من مثل کودک چهار ساله‌ای بودم. کنجکاو و پر انرژی. و او مثل جوجه ای رنگی بود که نصیبم شده بود. نمی‌دانستم چه میخواهد چه نمیخواهد. چی برایش بد است و چی خوب؟ اولین باری که کمی مریض شد را یادم است. چقدر درد کشیدم! طول کشید تا کم کم طبیعتش دستم آمد. تا فهمیدم چه کنم که خوشحال باشد.

طول کشید تا یادش گرفتم...

ذره ذره بزرگش کردم و بزرگم کرد. ذره ذره او را، و دوست داشتن او را، و "دوست داشتن" را، یاد گرفتم. حالا که دیگر او نیست، دیگر چه فرقی میکند چه کسی باشد؟ هیچ کودکی تشنه ی کشف دنیای جوجه‌ای جز جوجه ی اولش نیست. دیگر همه چیز برایش تکراری شده...

 تو او را ندیده‌ای که بفهمی چه بود! من عشق را از او یاد گرفتم و با او کشف کردم. حالا برای تو، اگر بخواهم و اگر بتوانم، حداکثر بازی اش میکنم!

ببخش مرا ولی نمی‌دانی چقدر توی ذهنم با او مقایسه ات میکنم. و ببخش که در این جنگ نا برابر محکوم به شکستی!

خوشحال باش که همسر مهربان و سر به زیری داری؛ اما من، سالها پیش از این به تو خیانت کرده ام...

نظرات (۵)

می فهممت ... چه قدر جالب که الان داشتم در مورد همچین داستانی می فکریدم و یدفعه این پست نظرمو جلب کرد ... ایکاش همه با اونی که می خواستن بودن ... ایکاش ... منم د اینده حس می کنم ناخوداگاه ه همسرم خیانت میشه چون مس اون دوستش نمی دارم ... شاااااید البته ...
پاسخ:
خیانت هست اما ناگزیره
چقدر می‌فهمم این پست رو...
پاسخ:
:)
بعضیا به همچین چیزی اعتقاد ندارن اما...
عشق اول کسی بودن حس خوبی داره. میدونی اگر با نبودنت خوشبخت‌ترین باشه، اگر کیلومترها دور باشی، سال‌ها از زمانت بگذره... تو یه خراشِ-حتی کمرنگ- هستی، که جاش نمیره.
پاسخ:
این که کسی که شریک زندگیت باشه یه خراش از قبل داشته باشه چی؟
هیچوقت نباید بذاری بفهمه. برای اون  میشه زخم،... عمییق.
(مسئله‌ی اون اولی فقط اینه که هیچوقت پاک نمیشه، وگرنه خیلی وقتا  حسی که به همسرت داری خیییلی بیشتره و اصلا با اون قابل مقایسه نیست)
پاسخ:
امیدواریم اینطوری باشه وگرنه خیلی سخت میشه
کاملا درکت می کنم، :(
پاسخ:
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">