دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

تمدید

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ

سلام دوستای عزیزم.

از همه دوستانی که در این مدت زحمت کشیدند و داستان‌های خوبشان را فرستادند ممنونم.

امروز مهلت ارسال داستان‌ها تمام می‌شود. اما برای دوستان عزیزی که هنوز فرصت نکردند داستانشان را تکمیل کنند تا سه روز دیگه یعنی روز 13 تیرماه این چالش تمدید می‌شود.

یادآوری می‌کنم هرگونه داستان در هر اندازه‌ای (حتی خیلی کوتاه) برای ما ارزشمند است. پس تنبلی را کنار بگذارید و بنویسید! به خاطر خودتان، به خاطر من!

  • مصطفا موسوی

نظرات (۲)

  • نیمه سیب سقراطی
  • یه موضوعی مثلاً به ذهنم میرسیدآآآآ ولی نمی تونستم پر و بالش بدم بشه داستان :| خلاصه ببخشید ...
    پاسخ:
    بخشیدن نداره!
    ایشالا که موفق باشید :)
  • پرهون بلاگ
  • چند روزه میام می بینم این داستان نویسی رو. دوست دارم شرکت کنم. هرچند زمان محدوده اما تلاشمو می کنم.
    پاسخ:
    شما که اگه شرکت کنید خیلی خوشحال میشیم:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">