دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

کمر شکن

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

از من می‌شنوید تا آماده‌ی انجام کاری نشدید آن کار را شروع نکنید.

دو روز پیش بود که به خاطر رانندگی بد یک راننده پراید و این که نزدیک بود من و دوچرخه‌ام را بفرستد زیر تریلی، ناخودآگاه چند ضربه‌ی محکم به شیشه‌ی ماشینش کوبیدم و فریادزنان اعتراض کردم در حالی که آنقدرها هم عصبانی نبودم (چون به رانندگی هموطنان عادت دارم!)

اما او بدجوری از این کار من عصبانی شد. (به اندازه‌ی کافی!). اما من نه. و خب، می‌دانید که؟ آدم وقتی به قدر کافی عصبانی نباشد دعوا کننده‌ی قابلی هم نخواهد بود.

راستی مگر قفل فرمان پراید را از چه می‌سازند که انقدر سفت است؟!

نظرات (۱۴)

یک قانونِ نانوشته‌ای هم هست که تهِ هر اتفاقِ ناخوشایند و حتی خارج از عرفی، بشود کمر درد!
پاسخ:
واقعا پاشنه آشیل آدمیزاد کمرشه! 
  • چشم به راهم ...
  • زد؟! سر شما سلامت آقا سید :|
    پاسخ:
    سرمون سلامته اما کمرمون نه چندان :))
    ممنونم :)
    آخ آخ...
    پاسخ:
    بله بله !
    کتک خوردی :))))))))))
    پاسخ:
    اگه میدونستم انقد خوشحال میشی میگفتم دوتای دیگه هم بزنه:)))
  • محمد زیبانویس
  • در رانندگی قفل فرمان پیدا میشه ...

    اگر خواستید فقه و زندگی را هم دنبال کنید خوشحال می‌میشویم.
    پاسخ:
    هرچند معنای نظرتون رو‌ نفهمیدم ولی ممنون :|

    چوب خوردی؟

    کمک می خوای؟ مسائل اعصاب خورد کن این چند وقت زیاد داشتم ، آدرس بده بیام  همه رو یه جا سرش خالی کنم :)))))

    از شوخی گذشته ، گاهی دعوا لازمه ولی نکن برادر پشیمونی برای یک عمر فقط توی یک لحظه اتفاق می افته.

     

    پاسخ:
    همون فکر عاقبتشو کردم که نزدم و خوردم! و به شما جوانان توصیه میکنم توی دعوا فکر عاقبتشو نکنید :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • :|
    البته شاید هم ازکار شما خیلی عصبانی نبود و عامل عصبانیت چیزدیگه ای بود که شماقربانیش شدید!
    پاسخ:
    همیشه آدمای خوب قربانی میشن :|
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    دیدم سلسله "اگر چی بودم" تان متوقف شد! امان از ضربه قفل فرمان پراید ^_^. بهترید؟
    پاسخ:
    آره چنان ضربه ای زد که «اگه چی بودم» بعدی درجا سقط شد! الان فقط میتونم بگم اگه سلاح سرد بودم حتما قفل فرمون بودم. دم دست و به درد بخور :))
    حالا خوبم الحمدلله :)
    :)
    پاسخ:
    :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • یعنی دعواتون به قفل فرمون هم رسید ؟؟؟؟!!!!
    پاسخ:
    با توجه به پاسخ سایر نظرات جوابتون رو خواهید گرفت!
  • نیمه سیب سقراطی
  • وای ملت چه بی اعصابه :/ 
    ایشون شاکی تر بوده انگار !
    پاسخ:
    کاملا!
    متاسفانه شهرهای ما برای دوچرخه سوارها بسیار ناایمن هستن، بی اعصابی راننده ها هم مزید بر این علت، پس لطفا بیشتر مراقب خودتون باشین. 
    پاسخ:
    اوه اون که افتضاحه! موضوع پستم نبود وگرنه خیلی از این بابت شاکی‌ام!
    چشم، ممنون :)
    فدای کمر تو و زانوی من.
    خیره ایشالا
    پاسخ:
    من از دل این غار و تو از قله ی آن قاف
    از دل به هم افتیم و به جانانه بگرییم...

    بیا دکتر. بیا سرتو بذار رو شونه م بگرییم:))
    شماره پلاکش رو برداشتی؟
    پاسخ:
    نه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">