دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

نوروز معمولی

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ب.ظ

راستش تعطیلات نوروز آنقدرها هم برایم شیرین نیست. هرسال چند روز زودتر به خانه برمیگردم و به کمک خواهر کوچیکه (نمیدانم معادل رسمی این عبارت چیست!) که او هم تقریبا همان موقع، یعنی حوالی ۲۵اسفند به خانه بر می‌گردد، خانه تکانی را انجام می‌دهیم و منتظر مهمان‌ها می‌شویم. خواهرها یکی یکی می‌آیند. دو تا از تهران، یکی از شیراز، یکی از رفسنجان. ما که خودمان هم میهمانیم میزبان می‌شویم. مسافرتی اگر باشد، یک روزه و درون استانی است. ایام عید خانه در حد انفجار شلوغ است. برای توضیح بیشتر باید بگویم مادرم ۷ نوه ی زیر هشت سال دارد که چهارتایشان زیر سه سال سن دارند! و راستش زیاد اهل دید و بازدید نیستیم. کلا تعداد افرادی که برای دید و بازدید خانه‌شان می‌رویم ۵تا نمی‌شوند. از بین دوستان قبل از دانشگاه فقط با یکی دوتایشان ارتباط دارم. آخر با سالی دو سه بار خانه آمدن بیشتر از این هم نمیشود! خلاصه که اکثر زمان را در خانه هستم و مشغول کمک به مادر.

امسال گاهی اگر فرصتی دست دهد کتاب زیبای «ملت عشق» را هم می‌خوانم. خدا را شکر شرایط بد هم نیست. اما من هرسال از تعطیلات که برمیگردم تازه باید استراحت کنم. خدا را شکر بهار آغوش گرمی برای خستگی گذاشتن دارد. هرچند امسال فروردینِ بی‌نهایت شلوغی در پیش دارم اما امیدم به اردیبهشت است.

اردیبهشت جان، امسال باید خوب باشی. این یک دستور است!

  • مصطفا موسوی

نظرات (۳)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • اردیبهشتتون بهشتی باشه ان شاالله!
    پاسخ:
    ممنونم
    و همچنین :)
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    نخست: ملت عشق زیباست زیبا
    بعد: این دوران رو همطاف هم سپری کرده با این تفاوت که الان همان نوه های چندگانه (فرزندان چند خواهر) که هم سن و سال هم بودند بعضی خودشان بچه دارند بعضی هم حوصله دیدو بازدید رو ندارند.
    بعدتر: و نوروز یکی از دو زمانیست که شخصا عموزاده ها و دایی زاده ها رو می بینم می رود تا عیدغدیر.
    آخر:ترجیحا هم اردیبهشت جان هم ماه های دیگر خواهشا خوب باشند (این یک خواهش است ^_^)
    برقرار بمانید و راضی
    پاسخ:
    فکر این که این خواهرزاده‌ها که انقدر زحمتشونو کشیدیم و کشیدم یه روزی که بزرگ بشن بخوان بی معرفت بشن و بی حرمتی کنن هم آزاردهنده ست!
    سال خوبی داشته باشین...
    پاسخ:
    ممنونم. همچنین شما :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">