دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

پیتزا بوقلمون

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

نمی دانم چرا وقتی حس کنم نمی‌رسم یکدفعه کاملا می‌بُرم. مثلا اگر حس کنم به کار فردا نمی‌رسم دیگر امشب را هم تلاش نمی‌کنم.

همین چهارشنبه یکدفعه دیدم به نقطه ی مقرر پایان نامه برای دوشنبه با استاد نمی‌رسم. همان لحظه سریع جمع کردم‌و تا همین الان سراغش هم نرفتم! یا مثلا گاهی وقتی مطمئن شوم پول کم آورده ام عوض این که آخرین باقیمانده ها را محتاط تر خرج کنم یکدفعه خودم را به یک وعده غذای خوب دعوت می‌کنم. یک جورهایی دست به انتحار می‌زنم!

یک رفیقی هم دارم که همیشه پایه ی اینجور انتحارها بوده و هست که دلم برایش تنگ شده. ناصر جان سلام! خیلی مخلصیم. نمی‌آیی برویم پیتزا بوقلموت بخوریم؟!

  • مصطفا موسوی

انتحار

نظرات (۸)

خل بازی اینجور مواقع چیز خوبیه!
پاسخ:
از کجا معلوم عین عاقل بازی همین نباشه؟!
کار خوبیه.. موافقت
پاسخ:
مچکرم!
آبی که از سر بگذرد،
باز یک وجبش بهتر از صد وجب است!
پاسخ:
نخیر. ما عاشق و رند و مست عالم سوزیم!
  • آذری قیز
  • منم شدیدا این جوری ام متاسفانه:(
    پاسخ:
    چرا متاسفانه؟ خوبه که!
  • علی کافه چی
  • باید بگم من هم دقیقا همینطورم! وقتی می بینم نمی تونم بمب رو خنثی کنم، تمام سیم هاش رو پاره می کنم و...بوووم... انتحار در لحظه ی آخر!
    اما باید اعتراف کنم هیچ وقت به ذهنم نرسیده که پیتزا بوقلمون بخورم!
    همیشه معمولی تر انتحار می کردم!

    این بار حتما امتحانش می کنم! :))
    پاسخ:
    انتخار باید ویرانگر باشه! مورد داشتیم مجبور شدم پیاده برگردم خونه!
  • آذری قیز
  • خیلی جاها باعث میشه بزنی به بی خیالی و استرس بی خود نداشته باشی ولی خیلی وقت ها هم یه ضربه ی مهلک میزنه بهت مخصوصا عدم مدیریت در خرج کردن پول!
    پاسخ:
    حالا البته پول مثال بود! ولی خب بعله :)
    من خودم اینکاره ام !خل بازیه محضه! یه بار تو بارون بسرم زد برم پیاده روی از خیابان دانشگاه مشهد رفتم پارک کوهسنگی از اونجا میخاستم برم وکیل آباد بین کرایه اتوبوس و خرید سیگار موندم! رفتم دکه همشو سیگار خریدم از اونجا تا ته وکیل آباد پیاده رفتم نزدیک ۱۵ کیلومتر شد کلش!
    پاسخ:
    لااقل پیاده می‌رفتی حرم یه توجیهی داشت!
    خل بازی که توجیه نداره!
    مخلص امام رضا هم هستم، اما اونجا که چسبیده به حرم بودم می خواستم از شلوغی فرار کنم!:(
    پاسخ:
    خب تبریک میگم فرار موفقیت آمیزی بود!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">