دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

چالش‌های‌رمضان/۵

شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ق.ظ

پنج:

+ من خودم دعا می‌کنم. اما توی خانه و به شیوه ی خودم. تنها راه دعا که حتما مسجد رفتن و مفاتیح خوندن و...  نیست که.

- آره خب. توی خونه ورزش هم میشه کرد. هرکسی به شیوه ی خودش. حتما نباید وسایل ورزشی و باشگاه و ورزشگاه  باشه که!


پی نوشت: به قول یکی، برای داشتن هر حال خوب سه چیز خیلی مؤثر است. زمان، مکان، یاران.

  • مصطفا موسوی

احیا در خانه

شب احیا

مفاتیح

نظرات (۳)

سعی کنید یاد بگیرید به عقاید شخصی دیگران احترام بگذارید.
پاسخ:
چشم :)
شما هم سعی کنید فرق بین رد کردن و بی احترامی رو یاد بگیرید !
بنظرم این موضوع قابل بحث تر از اونه که طی چند خط بشه نتیجه گیریش کرد.
پاسخ:
به هرحال یه مقایسه و مثال بود دیگه. منم تخصصی توی بحث به اون مفصلی که میگی ندارم و نظر خودمو میگم :)
امان از این جمله ی
"به عقاید دیگران احترام بگذارید یا یاد بگیرید که احترام بگذارید"
دور از جونتون منظورم حالا توی نظرات اینجا نیست!ولی...طوری شده که ...
یعنی طرف هرچقدر هم مزخرف گفته باشه با ادای این جمله خودش رو منزه از هرگونه خطا و طرف برنده ! ی بحث میدونه

پاسخ:
اصلا من با اصل جمله هم مشکل دارم چه برسه به کاربرد نا به جاش!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">