دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

چیزی که خودشان‌هم به آن اعتقاد ندارند!

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

زن ها،

یا یکی را عاشق خودشان می‌کنند که دوستش ندارند.  و از بی محلی کردن به او‌ لذت می‌برند.

یا عاشق یکی می‌شوند و به او نمی‌گویند، اما از این راز لغزنده که قلبشان را قلقلک می‌دهد لذت می‌برند.

یا عاشق یکی می‌شوند که دوستشان ندارد، و از تلاش برای به دست آوردنش، هرچند بیهوده، لذت می‌برند.

یا عاشق یکی می‌شوند که عاشقشان است، و از بودن با او لذت می برند.

یا نه عاشق می‌شوند و نه کسی عاشقشان می‌شود. این دسته از زنها می‌روند و «فمنیست» می‌شوند!

نظرات (۱۳)

  • مهشاد هاشمی
  • حالا دیگه به این شوری شوری هم نیس
    من توقع داشتم تهش برسی به اینکه زن ها از عشق، هرجوری که باشد لذت میبرند
    پاسخ:
    اینو که در طی متن گفتم ! :)
    من منتظر بودم درمورد آقایون هم بگید.
    جالب بود و درست  و  ی مدل دیگه هم هست که این روزها هم کم نیست و اون هم : زن ها یکی عاشق خودشون میکنن که اول نمیدونستن دوستش دارن و بعد واقعا دوستش خواهند داشت
    پاسخ:
    این آخری لذتی هم داره؟!
  • ساناز هستم
  • البته دسته دوم هم می تونن فمنیست باشند! یعنی تناقضی با هم ندارند. : )
    پاسخ:
    نمیدونم :)
    کلا بیکار نمیشینن زن ها:))
    پاسخ:
    هیشکی بیکار نمیشینه. منتهی خروجیش مهمه :)
    لذت نمیدونم ولی کم نیست این روزها و شایدم به دست آوردن کسی که دوستش داری خروجیش بشه و البته من خودم بیشتر دوست داشتن های این روزها قبول ندارم..
    لذت نمیدونم ولی کم نیست این روزها و شایدم به دست آوردن کسی که دوستش داری خروجیش بشه و البته من خودم بیشتر دوست داشتن های این روزها قبول ندارم..
    پاسخ:
    خیلی از عشق ها این روزها بیمزه شده، مثل یه غذای بی نمک. اینو از حرف ها و نالیدن ها و... قبل و حین و بعدش از زبون ملت میشه فهمید :)
  • یه داوطلب
  • یا یه مردی میاد بهشون ابراز عشق میکنه، بعد که مطمئن شد تونسته صاحب قلب یه زن بشه، میذاره میره تا یکی بهترشو پیدا کنه، بعد اونا در تنهایی رنج میکشن!
    پاسخ:
    این بدترین نوعش بود که نخواستم بنویسم :)
    چقدر خوب بود :-)
    البته نه همه فمنیست ها :-| ... من تقیه میکنم که شر نشه :-))
    پاسخ:
    استغفرالله استغفرالله!
  • فیلوسوفیا ..
  • زن بودن عجیب هست
    پاسخ:
    یه دیالوگی از فیلم سر نخ بود سالها پیش همینو میگفت
    به نظرم مردها نباید زنها رو دسته بندی کنند وزنها هم .از هر نظر .
    بهتره هر کس خودش رو دسته بندی کنه
    چون دنیاهامون باهم فرق داره آقا 
    پاسخ:
    خواه ناخواه این دست بندی کردن اتفاق می افته حتی اگه به زبون نیاریم :)
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • به غیر از خط آخر با بقیه موافقم:پی 
    من فمنیست نیستم ولی فمنیست های زیادی رو دیدم که بعد از ظلم یه مرد اونم مردی که دوسش داشتن در حق خودشون فمنیست یا بهتر بگم مرد ستیز و مرد گریز شدن:)
    پاسخ:
    نظر من هم یه جورایی به این نزدیکه. من‌میگم کسی که عشقی توی دلش نباشه میره سمت چنین چیزایی. منتهی اگه حرفی که شما زدین رو میزدم یه جورایی توهین کرده بودم بهشون و‌نمیخواستم اینجوری بشه :)
    سلام
    نمی دانم درست بود یا نه؛ ولی خندیدم!
    پاسخ:
    سلام
    :|
  • علی کافه چی
  • خیلی خوب بود :))
    پاسخ:
    ببین تو نظر دادن احتیاط کن برات شر نشه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">