دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

پوشال خیس

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۰۱ ق.ظ

دیشب که سری به وبلاگم زدم ببینم مخاطب کلا با چه مواجه است، دیدم فضای وبلاگم غمگین تر از حال و هوای خودم است! مثل فضای اینستاگرام مردم که همیشه شادتر از خودشان است! گفتم پستی بگذارم که شرح حالی ننوشتیم و شد ایامی چند!

این روزها قراردادم را تغییر داده ام و نصف هفته را میروم سر کار و نصف حقوقم را میگیرم تا خیر سرم نصف دیگر هفته را روی پایان نامه ام کار کنم! از این رو نیمه ی دوم هفته را تهرانم. هرچند هنوز کار روی غلطک نیفتاده و نمیتوانم خوب تمرکز کنم.

تعطیلات پیش رو را بدون هیچ برنامه ی تفریحی سپری میکنم ولی تعطیلی شنبه ی بعدی را سری به خانه میزنم.

این روزها کولرها یکی یکی راه می افتند و من با اینکه دوره ی دانشجو درسخوان نبودم اما از دوره ی دبیرستان هنوز هم این حس در من باقی مانده که بوی پوشال خیس به مشامم میخورد دلم میخواهد درس بخوانم! هرچند این اولین خردادی ست که امتحان ندارم.

همین ها. چیز قابل عرض دیگری نیست. آها یک چیز دیگر اینکه:

میدانم هرکه از پدرمادرش قهر کرده رفته و یک کانال ساخته و دوست آشنه را توی رودربایستی ادد میکند! اما باور کنید اینجا زیاد مصدع اوقات نمیشوم! هدف اول اطلاع از به روز شدن وبلاگ و هدف دوم اشتراک راحت تر «با من بیا» ها است. پس اگر مایل بودید بپیوندید! ممنون :)

نظرات (۸)

ایجاد یه کانال برای وبلاگ; لوس ترین کاریه که یه بلاگر میتونه برای وبلاگش انجام بده.
در هر حال مبارکه و موفق باشید
پاسخ:
چه استقبال گسترده ای!
ممنون :)
  • چشم به راهم ...
  • موفقیت شما آرزوی ماست...
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)
    راضیم ازت.
    واقعاً جو خیلی غم انگیز شده. :)
    پاسخ:
    لطف داری تو :)
    http://tarannomesheidaei.blog.ir/1395/02/24/وبلاگ-های-غمگین،-اینستاگرام-های-خوشحال

    یاد این پست نعیمه افتادم...
    موفق باشید:)
    پاسخ:
    شباهت ناخواسته ی جالبی بود! ممنون:)
    کسی که مشتاق به خوندن باشه اندازه یک دقیقه وقت داره که ببینه چیزی آپ شده یا نه ؛)
    +آی دا راست میگه! :)
    پاسخ:
    خودمم موافقم :))
  • ✿شمیم زندگی✿
  • من عاشق بوی پوشال خیس م....کلی ارامشه واسه خودش:)
    پاسخ:
    خیلی:)
    آقا اگه فکر کردی با راه اندازی کانال میتونی پای من رو به این محافل کج! کنی، کور خوندی 🙋
    پاسخ:
    واسه تو یکی‌برنامه دارم!
    واقعا زیبا بود دمتون گرم
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">