دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

زنده زنده نمی شود، باید مرد.

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴ ب.ظ

پوست آدم جزوی از وجود اوست. کیست که بداند از کِی این پوست چسبیده به وجودش؟ شاید بدانی کِی بوده که بی پوست بوده ای؟ اما هرگز نمی توانی بفهمی این پوست از کجا سر و‌کله اش پیدا شد و جزوی از وجود تو شد. و از کجا به بعد توانستی به او بگویی پوست.

راستی که سخت است پوستی که ذره ذره مال تو شده را از وجودت جدا کنی. درد ناک است. زجر آور است. جوری که هر زجری را به آن تشبیه می کنند...

راستی توی این متن گاهی «د» را «پ» نوشتم. مثل همین الان که میگویم.از من جدا نشو پوستِ من. من پوستت دارم... متن را دوباره بخوان...

#

نظرات (۷)

اول پست کلی گیج شدم، تو هم بازی با کلمات دوست داری ها! در کل متن دلنشین اما غمگینی بود...
پاسخ:
واقعا؟ غمگین آره ولی فکر نمیکردم زیاد هم‌ گیج‌کننده باشه
ممنوت:)
#غم
پاسخ:
اوهوم!
اول که متن خوندم گفتم که شاید بعضی جاها اشتباه نوشته شده و نمیدونستم که با قصد قیلی بوده و بعد که متن دوباره خوندم متوجه شدم
جالب بود
پاسخ:
الان یه جمله به اولش اضافه کردم کمی ابهامو کم کنه
ممنون :)
حالا که این طوریه:

ذوقی چنان ندارد بی پوست زندگانی!
  • آب‌گینه موسوی
  • بله!
    خیلی موافقم و می‌فهمم!

    آفرین به این یادداشتِ استعاری و کنایی!
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • محسن رجب پور
  • قشنگ بود.
    پاسخ:
    ممنون:)
  • با تو بدون من
  • و اینکه حتی گاهی نمیفهمیم از کی پوست کلف شدیم .از کی اینقدرررر پوست کلفت شدیم !!!!
    پاسخ:
    خدا نصیب همه بکنه از این پوستای کت و کلفت!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">