دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

جای زخم این پرچم آزارم می دهد

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ

کوهنورد

 

من یک کوه بودم؛

با قله ای از غرور و تنهایی.

کوهنورد ها

        فقط می خواهند ببینند می توانند یا نه؟

متأسفانه تو یک کوهنورد بودی.

و متأسفانه تر این که

            "می توانستی"

فتح کردی مرا...

 

قله برای کوهنورد جذاب است.

اما برای مدتی کوتاه...

زود خسته می شود.

      زود سردش می شود.

               زود دلش را میزند!

کار تو دیگر تمام شده.

و "از فراز من"

     چشمت به کوه دیگری افتاده.

تو کوهنوردی

فقط می خواهی ببینی می توانی یا نه؟

برو،

و لطفاً پرچمت را هم با خود ببر.

 

 

 

19 آبان 93

 


___________________

پی نوست1 : ببخشید که تکراری بود! اینجا دوستان جدیدی پیدا کرده ام و این که گاهی پست تکراری از وبلاگ قبلی را بگذارم را توجیه می کند!

پی نوشت 2 : گاهی بعضی کارها شاید از نظر خیلی ها به لحاظ وقت، اقتصاد و انرژی توجیه نداشته باشند، اما نماد های قابل احترامی هستند. مثل این حرکت.

پی نوشت 3 : دوستان بلاگی لطفا این "کد امنیتی" که برای نظر دادن در نظر گرفته شده را بردارید! همین حالا هم ما وبلاگی ها در مقابل سهولت برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی ضعف داریم، دیگر این کد قوز بالای قوز است! برای برداشتن باید به این صورت عمل کنید.

  • مصطفا موسوی

شعر

نظرات (۱۳)

سلام وبلاگ خوبی داری اگه میشه منو با عنوان چتروم لینک کن
www.hischat.ir
چت روم شلوغ , چت روم , هیس چت , چت

مــمــنــون :)
سلام ؛
پست مفیدی بود ؛ خوشحال می شم از آخرین مطلب سایت من دیدن کنی .

عنوان مطلب : تصاویری از غار زیبای گل زرد


اگر تونستی نظرت را هم بگو !
  • ریحان ِ . میم
  • حرف هایی که با تو داشتم
    اگر به کوه میگفتم ؛
    برمیگشت ..

    + احمد پیرانوند
    پاسخ:
    کوه صبرم نرم شد چون موم در دست غمت
    تا در آب و آتش عشقت گدازانم چو شمع
    +حافظ
  • فاطمه (کاغذهایِ خط خطی)
  • چجوری بردارمش؟
    پاسخ:
    آخر پستم نحوه ی برداشتنش رو اضافه کردم :)
  • آبان ابانی
  •  "کد امنیتی" ...در مورد کد به شدت موافقم ...چیز مزخرفی است ..
    پاسخ:
    و هیچ تاثیری هم نداره!
  • ایزابلا ایزابلایی
  • کوه زیباست/ خاصه وقتی بر شانه هایش، ماه سر می گذارد...
    *شعر دوس دارم ممنون

    پاسخ:
    ممنون از شما :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • اکثر دل نوشته های شما لطیفه و البته دوست داشتنی :)
    قبلن تر ها جایی این مدلیشو استفاده کرده بودم :
    " من قله ی غرورم، 
    حیف که کوهنورد خوبی نیستی!  "
    پاسخ:
    شما لطف دارید :)
    چه جالب! ولی خئا رو شکر کنید که کوهنورد خوبی نبودن! چون کوهنوردا گفتم که !
    :)
    و کار خوبی کردید که اون کدو برداشتید
    پاسخ:
    :)
    بله ،الان دیدم که داره .منم غیر فعالش کردم 
    پاسخ:
    خوبه:) اطلاع رسانی کنید ریشه کنش کنیم :))
    کوه بودن یا کوهنورد بودن مسئله این است :دی
    بسی زیبا بود :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    چشم ، الان این پستو میذارم تو پرشین بلاگ خودم 
    پس چرا نمیشه از پرشین به بلاگ مهاجرت کرد؟
    پاسخ:
    والا درمورد مهاجرت و نرم افزارش چندان اطلاعی ندارم چون آرشیوم رو خودم دستی برداشتم. و این که میدونم تا بلاگفا درست نشه نمی شه مهاجرت کرد. درمورد پرشین دیگه خبر ندارم :)
    اول که شعره خیلی طرز بیان جالبی داشت :) لایکِ شَدید!
    دوما تنظیماتو درست رفته بودم!! یکم از میزان حس مجیددلبندمیم کاسته شد :))
    پاسخ:
    اولا که ممنونم
    ثانیا که قرار نیست همه همه چیزو همون اول بلد باشن :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">