دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

بهشت

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ق.ظ

تمام تلاشم را می کنم،

که ادم خوبی باشم.

همه ی سعیم را می کنم،

که به بهشت بروم.

تا مطمئن باشم

دیگر هرگز با تــو رو به رو نخواهم شد!

بــــــرو بــــه جهنــــــم!


11 تیر 94


پی نوشت 1 : خوشبختانه متن فوق ذوقی است نه واقعی!

پی نوشت 2 : دوستان بلاگفایی که نگران آرشیو خود هستند با دیدن این عکس و این عکس و این عکس و به راحتی می توانند آرشیو خود را پیدا کنند.( حتی پست‌هایی که حذف شده بودند!)

با تشکر از ایشان که در واقع من از ایشان یاد گرفتم. منتهی فکر کردم که آموزش ساده تر بهتر است و برای همین دوباره من هم آموزش دادم :)

نظرات (۲۰)

: /
اضافه عرضی نیست...
پاسخ:
چرا اخم؟ دست نوشته به این خوبی!
سپاس گزارم احساس خیلی خوبی داره دیدن حرف های گذشتم...
پاسخ:
خواهش می کنم :)
  • فاطیما کیان
  • مرسی آموزش توپی بود :)
    ولی کی وقت داره دونه دونه 1000 تا به بالا پست رو بیاره اینجا ؟ کاش وقت داشتم
    پاسخ:
    آخه هر هزار تا پست که مهم نیس!
    خواهش می کنم:)
    برای من که کامل حذف شده بود:(
    پاسخ:
    به این روش هم برنگشت؟ عجیبه! چون این روش کاری به بلاگفا نداره ها
    الان با گفتن شما اون رفت جهنم؟
    پاسخ:
    همچین قصدی نداشتیم!
    گفتم یه وقت برای رفتن به بهشت خودتونو به زحمت نندارین :))))))))))
    پاسخ:
    اونی که ما دیدیم بهشت برو نیست شما جوش نزن!
    کی؟ اونی که به درک واصلش کردین ؟ شاید یه جایی یه کاری کرد و خدا بخشیدش از کجا میدونین که اینقدر با اطمینان میگین ؟
    پاسخ:
    به خدا چه که ببخشه؟ خدا از حق خودش میتونه بگذره  ( که خب خیلی مواقع میگذره چون رحمن و رحیمه) منتهی خدایی که ما شناختیم اهل بخشش از کیسه ی خلیفه نیست و توی مسائل خصوصی بندگانش دخالت نمیکنه!
    سلام سلام
    ممنون از اطلاع رسانی ^_^

    رفتم و دیدم یه 5 روزی از سال 2014 آبیست!
    فقط من آرشیو مطالبم رو خودم دارم... نظرات دوستانم برایم مهم بید... آیا روشی هست برای برگرداندن کامنت ها؟
    پاسخ:
    هسلام
    هوز چنىن راهى نىافتم!
    خواهش مىکنم:)
    این پست شما رو باید نگه دارم که تقدیمش کنم به چند تا از آدمای زندگیم!
    پاسخ:
    خدا نکنه همچین آدمایی تو زندگیتون باشن! با دقت و عادلانه بررسی کنید ایشالا که اینجوری نیستن:)
  • خانم انـــــار
  • چ ذوق خشنی دارین O_o :|
    من تقریبا یه ماه قبل نا»ود شدن بلاگفا آدرس وبلاگمو عوض کرده بودم ! برا همین امیدی ندارم به برگشتشون !:]
    پاسخ:
    شما که حلزون خانه به دوش بودید!
    (البت هرجا هم میرفتید من آدرس رو می یافتم!)
    برو به جهنم.....:)
    پاسخ:
    کی؟!

    جالب بود. از جمله پی نوشت 2.

    درسته که گفتی واقعی نیست ولی خیلی خوبه که برای کسی آرزوی بد نکنیم. انشاالله که هدایت بشه. خدا را چه دیدی شاید آنقدر خوب شد که جهنم هم با وجودش بهشت شد.

    (یکی اینو به خودم بگه)

    پاسخ:
    جهنم هم با وجودش بهشت شد! داریم همچی آدمی؟!
    وب منم که توبلاگفاحذفیده شده بود.....:(
    حالااازاینکه اینجاهستیدراضی هستید؟:)
    اینجابهتره یابلاگفا؟
    قالبتون روازکجااوردید؟ممنون
    پاسخ:
    فعلا بد نیست ایجا، خدا رو شکر.
    به توضیحاتی که به خانوم مبینا دادم مراجعه کنید لدفا :)
    شعر قشنگی بود؟
    ی سوال: واسه شخص خاصی بود؟

    پاسخ:
    ممنونم، البته شعر که نبود!
    پی نوشت رو برای همین نوشتم که این سوال از ذهنتون نگذره!
    نه :)
    نه نشدکه نشد:(
    میخوام وبلاگ بسازم امااینبارتوبلاگ
    به نظرتون بلاگ خوبه؟پنل مدیریتش؟پیشرفتش؟بهترازبلاگفاست؟
    قالبشوچی؟میخوام مث شماباشه امابایه هیدردیگه....
    کمکم میکنید؟جواب سوالاموبدیدممنون میشم
    التماس دعا/
    پاسخ:
    بلاگ خوبه و پنلش بهتر از بلاگفا است. هرچند معایبی هم داره، مثل این که سایتش سنگینه، با موبایل کار کردن باهاش گاهی سخته و ... نمیشه گفت کدومش بهتره.
    قالب من از قالبهای دیفالت بلاگ هستش (قالب راز) که یه سری تغییرات کوچیک توش دادم. پست "تغییر هدر" شاید بتونه کمکتون کنه. ضمننا زیر بعضی از پستهای دیگه م ( که هنوز تعدادشون زیاد نشده و شاید بیست تایی بیشتر نباشه) توی پی نوشت گاهی توضیحاتی (باعکس) دادم که اونم میتونه مفید باشه:)
    ببخشید دیر شد جواب سولاتون.
  • خانم انـــــار
  • نظر من نیومده ؟! همون که گفتم چ ذوق خشنی دارین ! 
    پاسخ:
    چرا. اما توی پست بالایی توضیح دادم که شرایط چه جوری بود!
    سلام
    یعنی چی سایتش سنگینه؟
    ممنون که کامل وخوب جواب میدید......ممنون بابت وقتی که میذارید..
    ایشالابازم میام بهتون سرمیزنم.....وبلاگ هم که ساخته دیگه بیشترمیام
    التماس دعا.یاحق/
    پاسخ:
    سلام.
    ىعنى گاهى با موباىل مشکل باز مىشهخواهش مىکنم: )
    نکته  اول اینکه خدایی که من میشناسم میدونم از حق بنده ش نمیگذره ولی میتونه به دل اون بنده ش بندازه که طرفو ببخشه  
    نکته ی دوم به قول هرمان هسه اگر از کسی متنفری از قسمتی از خودت در او متنفری ، چیزی که از ما نیست ، نمیتواند ما را آشفته کند .
    پس قبل از به درک واصل کردن هر ادمی بهتره اول یه رجوعی هم به درون خودمون کنیم .
    صرفا این یه پسته و نظر من به شما اختصاص پیدا نمیکنه به طور کلی گفتم ،خدا رو شکر تو زندگیم کسی روبه جهنم نفرستادم امیدوارم هرجا هستن با هر اتفاق و رفتاری که ... 
    دنیا به کامشون باشه 

    پاسخ:
    همونجورى که اشاره کردىد اىن صرفا ىه پست بود وگرنه نودمم آدم کینه ایى نىستم:)
    ممنون
    همچنىن شما: )
    تا بیش از چهل درصد مطالب رو نخونم که کامنت نمی تونم بنهم :|
    + تاریخ تکرار میشود :دی
    پاسخ:
    بعله در جرىانم!
    شما راحت باشىد!
    چجوری رنگ خطوط دور وبلاگ روعوض کنم؟
    راستی اون چندتاعکس برای تعویض هدر عالی بود...
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    الان مجال توضىحات رو ندارم بخشىد: )
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">