دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

آرزو داشتنم آرزوست

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۸ ب.ظ

من به حال شماهایی که در این شب عزیز چقدر آرزو می کنید و برآورده نمی شود گریه می کنم. شما هم به حال منی که هرچه فکر می کنم در این شب و در هیچ شب دیگری هیچ آرزویی ندارم، بخندید.


میون خنده گریونم

میون گریه می رقصم

منو‌تنها نذار با من

از این دیوونه میترسم


26 فروردین 95 - لیلة الرغائب

نظرات (۵)

من باور نمی کنم کسی باشه و این شب ها « هیچ» آرزویی نداشته باشه ...
پاسخ:
باور نکردنی ها تو دنیا زیادن
  • محسن رجب پور
  • بی آرزو بودن درد بزرگتری است نسبت به آرزو داشتن.
    پس باید جای خنده ها و گریه ها عوض شود:)
    پاسخ:
    اولا که خنده مرحله ی بعد از گریه کردنه و از اون بدتره. کارم از گریه گذشته ست، بدان میخن م.
    ثانیا جاشون مدام در حال عوض شدنه. اون چارتا مصرع رو دوباره بخون!
    حیف که آرزو رو نمیشه قرض داد وگرنه چندتاشو میدادم بهتون، بلکه هم با سهمیه ی شما محقق شد :/
    پاسخ:
    سهمیه ی من سوخته! ممنون از لطفتون :)
    تو رو آرزو نکردم
    این یعنی نهایت درد 
    خیلی چیزا هست تو دنیا
    که نمیشه آرزو کرد...
    پاسخ:
    آره اینجوری هم میشه:)
    منم ارزویی نداشتم...
    پاسخ:
    بالاخره یکی‌پیدا شد که قبول کنه چنین چیزی‌ممکنه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">