دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

به تو تبریک میگم

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ق.ظ

این پست را پارسال تگذاشتم اما بعد از عید بود، دوستان گفتند کاش زودتر میگفتی! امسال زودتر می‌گویم:


فرستادن پیامک های خالی از روح "سند تو آل" شب عید می خواهد چه دردی از ما را دوا کند؟ وقتی یک شعر تکراری تبریک با وصف ساده ی بهار از طرف کسی می آید خوشحال می شوید؟ من که وقتی بفهمم او این شعر را از کس دیگری دریافت کرده، یا نه، اصلا خودش تایپ کرده اما به همه ی لیستش -  دوست و دشمن و خنثی - فرستاده، شاید ناراحت نشوم اما مطمئنا خوشحال هم نخواهم شد.

بیایید اگر واقعا به یاد کسی بودیم، برایش یک جمله ی کوتاه بنویسیم. سال نو را به او تبریک بگوییم، با متنی که فقط برای او فرستادنی است، و فقط خطاب به او معنا پیدا می کند.  برایش آرزوی موفقیت کنیم. و اسم او را در پیام بیاوریم نه اسم خودمان را ! حالا که دست زمانه همه چیزمان را مجازی کرده لااقل تبریک های مجازی مان روح داشته باشند.

من پارسال به تک تک افراد لیستم اینگونه پیام دادم و در مجموع دو ساعت از وقتم را گرفت. عوضش از پشت پیامک دو به دو به هم لبخند زدیم. تبریک باید مخصوص باشد!

 

نظرات (۸)

  • عطیه میرزاامیری
  • "مرسی ک امسال جز روزای خوبم بودی...سایه ی دوستیت مستدام"
    نشسته ام و این پیام را برای هرکسی ک امسال مرا ,حتی با لبخندی,تنها لبخندی,خوشحال کرده,میفرستم...ب هرحال ادم ها باید ب بهانه هایی از هم بابت بودن هایشان تشکر کنند...

    پاسخ:
    در «جزروزای خوبم بودی» آرایه ی استعاره ی زیبایی نهفته ست :)
    حرفات درسته
    اما من کلا هرکسی یادی از من به هر شکلی کنه خوشحال میشم و ممنونشم
    پاسخ:
    پس کم توقع و مثبت اندیشی :)
    من از این پیام کپی پیستیا سند تو آل می کنم چون مهم نیته و تنبلی!
    پاسخ:
    نچ نچ !
    هنوز این مطلب خوب تان در ذهنم بود.
    پاسخ:
    خوشحال کننده ست برام :)
    من هم این متنتون یادم بود
    یکم سخته و وقت گیر و ولی ایده ی خوبیه:)
    پاسخ:
    اگه محدودیت قبل لز سال تحویلو برذاریم کم کم قابل انجامه.
    من امروز برای هر کسی متنی خاص نوشتم و وقتم گرفت ولی خوشحالم و حس خوبی بود
    ممنون
    پاسخ:
    گفتم که :)
    منم ازون دسته ام که یه متن رو واسه همه میفرستم
    اما نه همه ی همه
    واسه اونایی که برام مهم و عزیزن
    روزای آخر و اول سال انقدر سرم شلوغ و فکرم درگیر میشه که نتونم واسه هرکدوم حتی یه جمله ی خاص بنویسم
    پس وقتم رو میذارم واسه انتخاب بهترین متن آماده ی موجود و به همون اکتفا میکنم
    امیدوارم دوستانم به بزرگواریشون بپذیرن
  • با تو بدون من
  • امسال چی  ؟
    وقت نداشتید یا لیست دوستانتان عوض شده ؟
    پاسخ:
    امسال بی رمق تر از این بودم که حتی پیام کپی بفرستم! حتی به اعضای خانواده که آخرش هم اعتراض کردن! اما خب شرمنده :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">