دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

سال ها

جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ق.ظ

هرسال هفته ی آخر اسفند که می‌شود، بی‌قرار می‌شوم. و مثل شب امتحان، همه‌ی سال از جلو چشمم مثل دور تند یک فیلم، رژه می‌رود.

یاد نداشته هایم می‌افتم. یاد داشته های از دست رفته ام می‌افتم. و یاد داشته‌هایی که می‌دانم از دستشان خواهم داد. تو هستی اما من گاهی با تصور روزهایی که نباشی دلتنگت می‌شوم. و هر شعر و آهنگ زیبایی، بی ربط و با ربط مرا یاد تو می‌اندازد. نکند حواست از من پرت شود؟ نکند حواسم پرت شود و وقتی به خودم بیایم که دیگر نداشته باشمت؟ نکند عید که سهل است، تمام تقویمم سیاه شود...

هرسال هفته ی آخر اسفند، هزار بار این آهنگ را گوش میدهم. هزار بار...

#

  • مصطفا موسوی

دلتنگی قبل از فراق

نظرات (۷)

چقد این پست حال خوبی داشت...
پاسخ:
ممنون :)
شاید نوعی خوشبختی باشه فقط در اسفند اینطوری
کسایی که کل فصل ها و ماه ها اینطورن چی؟
پاسخ:
غم قشنگیه
به‌حالشون تأسف و غبطه میخورم!
این اسفند کوفتی دقیقا من رو همراه میکنه با شعر کوچ بنفشه های کدکنی که فرهاد خوندش:
در روزهای آخر اسفند
در نیمروز روشن
وقتی بنفشه ها را با برگ و ریشه و پیوند و خاک
در جعبه ها ی کوچک چوبین جای می دهند
پاسخ:
نشنیدم این آهنگو :)
  • محسن رجب پور
  • من واقعا باید یک فکری به حال خودم بکنم، من هر سال هفته آخر اسفند فقط به یاد باغ! میوفتم و به یاد مهمونی رفتنا.
    خدا قسمت ما هم بکنه همچین غمی رو.
    پاسخ:
    خخخخخ
    کامنت باحالی بود :))
  • علی کافه چی
  • هر سال یاد امیدی می افتم که اول سال داشتم ... و حلا دیگه نیست ...
    چون دیدم هیچ کدوم از اون امید ها محقق نشده ...
    پاسخ:
    و باز هرسال امیدواریم
    #لباس نو و #دیوار بی درِ چاوشی، آهنگِ این روزهای من...
    پاسخ:
    و کلی از آهنگ های دیگه ش
  • با تو بدون من
  • گاهی سکوت بهتر است .
    در سکوت چشم ها را بست و به اهنگ گوش داد.
    مثل الان
    پاسخ:
    همیشه سکوت بهتره :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">