دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

تقویم پرپر

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

وقتم پر است این روزها، عمداً

تنها پناهم پشت این میز است

خود را به دست زندگی دادم

گفتی زمان حلّال هر چیز است


تا روز باشد حال من بد نیست

«درگیر بودن» غالباً بد نیست

اما همین که شب شود در من

 آغاز جنگ روم و چنگیز است


من با اتاقی سوت و کور...از نو

از روز اول را مرور... از نو

من؟ متهم. شاکی؟ خودم هستم!

این دادگاهی بس غم انگیز است


صد فصل ماتم در دلم دارم

یک مملکت غم در دلم دارم

من ظاهرم مرداد بوشهر و

توی دلم دی ماه تبریز است


رفتی،رمق از بال من رفته

رفتی و حال از سال من رفته

رفتی و دیگر بر نمی گردی

رفتی و من با من گلاویز است


تقویم را از جا در آوردی

هی فصل ها را جا به جا کردی

وقتی که میرفتی زمستان بود

یلدا شروع فصل پاییز است!


۲۹ مرداد ۹۴


یلداتون مبارک :)


  • مصطفا موسوی

نظرات (۷)

احسنت :)

+
http://bayanbox.ir/info/3495584061424407391/yalda94-deleston
ِیلدات مبارک داداشم :)
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون از لطفت داداش  :)
  • آقای درخت
  • به...چه خوب بود 
    آخرش مخصوصا...
  • محسن رجب پور
  • ُسلام مصطفی یلدای توهم مبارک باشه
    واقعا لذت بردم داداش
    زبان حال دل من بعد از مدت مدیدی که خانه میخواهد بیاید!
    پاسخ:
    عه؟! تکلیف شما روشن! نه ببخشید، چشم شما روشن! 
  • آقای بنفش
  • خیلی زیبا ....
    سلام آقا مصطفا
    واقعا خیلی خوب بود؛ آفرین...
  • محبوبه !!
  • یه زمانی ظاهرم مرداد بوشهر و توی دلم دی ماه تبریز بود

    الان دیگه رمقی نمونده که بتونه مرداد بوشهر رو امرداد نگهداره

  • قاصد باران
  • به دل نشست 
    موفق باشید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">