دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

پجوهش

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳ ق.ظ

این عین پیامک کاملا جدی یکی از دوستان بود:

«امسال حجم اینترنت دانشجوهای دانشگاه ما رو خیلی کم کردن. من امشب دو دیقه "چت کردم" تموم شد. این چه وضعشه؟ این حجم کم که نمیشه. دانشجو بدون نت که نمیتونه "تحقیق کنه" ! »


پی نوشت: امیدوارم تحقیقاتش به نتیجه بخش باشد!


راستی بر سر مخاطبان وبلاگ ما چه آمده؟ مدت ها بود فقط ۲ کامنت برای یک مطلب رو تجربه نکرده بودم! بیایید با وبلاگ‌ها آشتی کنیم!

  • مصطفا موسوی

خاطرات روشن

نظرات (۱۴)

خودتو هم چند وقتی است که البته من نمیدونم چرا و نمیخوام ربطش بدم به شبکه های مجازی ضاله اما پست کم میذاری و کم پیدا شدی تو نت. من همچنان ارتباطش رو با شبکه های مجازی گوشی های هوشمند رد می کنم اما ....

منم مثله دوستت اعتقاد دارم بدون اینترنت نمیشه تحقیقات کرد، مخصوصا اگه بخوای تحقیقات دوستتو تو تلگرام قرض بگیری.
پاسخ:
من به ندرت میشد به فاصله ی چند تا پست اخیرم پست بذارم. اوج پست گذاشتنم مون هفته ای دو تا بوده که هست. البته خب غیبت دو ماهه ی تابستون بی تأثیر نیست
الهی:(
اشکال نداره
یه دلیلش بلاگفاست
یه دلیلشم گوشی
دلیل اصلی هم کم حوصلگی:)


پاسخ:
گوشی چیزای جذاب تر و البته سهل الوصول تری داره
کاش سرویس های وبلاگ دهی با هماهنگی هم یه اپلیکیشن ویژه وبلاگ نویسی میساختن
به هر حال هرکسی تحقیقاتش در یک سطحیه!
پاسخ:
بعله! اینم البته سطح بالاییه !
داره تحقیق میکنه چیکارش داری بچه رو:|
پاسخ:
هیچی منم آرزوی موفقیت کردم براش دیگه ؛
هستیم :)
پاسخ:
خوبه :)
یکی از خوبی های  دانشگاه همین نت را یگان است :))
پاسخ:
ظاهرا بزرگ ترین جذابیتشه !
:)
نه که دانشجوها از اینترنت برای تحقیق استفاده میکنن....

اینکه کامنت هاتون کم شده شاید بخاطره شروع ترم و درگیری بچه ها باشه و ایشالا مخاطباتون روز به روز بیشتر شه.
پاسخ:
آره این عامل موثره٬ موافقم :)
وای خیلی خوب بود خخخخخخخخخخخخخخخ =))
+ دیگه انگار هر کس فقط داره واسه خودش می نویسه و بس... :)
پاسخ:
من خودمم اکثرا وبلاگاتون رو با اپلیکیشن های خبرخوان مث inoreader  میخونم ولی یه مذته نظر کمتر میذارم :|
  • نیمه سیب سقراطی
  • ایش ! اینترنت ما که توی خوابگاه قطع بود رسماً :|
    پاسخ:
    ببخشید !
  • فاطمه (خط سوم)
  • بالاخره تحقیق های علمی فرهنگی هم جزوی از تحقیق های دانشجویی محسوب میشه! علمی از لحاظ دانش خانواده (تنظیم سابق) و فرهنگی از لحاظ تشکیل بنیان خانواده :))))))
    پاسخ:
    حالا نمیخواست مسئله رو انقد دقیق موشمافی کنید:)))
    به رفیقت بگو کار پروژه ای هم انجام میده؟!! الان میرم اون 2تا کامنت رو میکنم 3تا تا 3تارو هم تجربه کنی!!
    پاسخ:
    نه این پروژه هاش هنوز تئوری ان! وارد عمل نشده!
    وااای ۳تااا کامنت؟؟؟ یعنی میشه؟؟؟
    آشتی کنیییم! :-)
    پاسخ:
    قهری نبود که!
  • با تو بدون من
  • پژوهش !!!!
    کاش کسی پیدا میشد به این پژوهش ها بها دهد یا حداقل یک دور با دقت آنها را مطالعه کند .
  • آناهــیــ ـــتا
  • شاید داشته با کیس محقوق (مورد تحقیق واقع شده ش) چت می کرده خب! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">