دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

دلقک

شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ب.ظ
امروز عمه ی گرامی ام را دیدم. خیلی گلایه کردم از او. گفتم این صحیح نیست که توی دنیا فقط عمه ی من فیلم جوکر را تحلیل نکرده باشد! بنده خدا پیرزن الان نشسته یک گوشه و دارد سعی می کند با کلمات نئولیبرالیسم و آنارشیسم و... جمله بسازد
  • مصطفا موسوی

تحلیل فیلم جوکر

نظرات (۹)

همه هی ازش استوری میذارن آدم خسته میشه :|

پاسخ:
دیگه رغبتی هم اگه به دیدنش داشتم فروکش کرد!

لهنت بهت (((:

پاسخ:
نکنه تحلیل کردی تو ام؟ :))

:))) من که ندیدیمش :|

 

+ اینجا چرا این شکلی شده؟!

پاسخ:
دیدم با گوشی خیلی ریزه ملت اذیت میشن فونتشو بزرگتر کردم
خوب نیست؟ 

یه خرده بهم ریخته، اون نظرات (۳) انقدر بزرگه که توی همدیگه فرو رفتن!

پاسخ:
با گوشی هستین یا لپ تاپ؟ چه مرورگری ؟
به اکثر مرورگرای جفتش باز کردم اوکی بود که
حالا وقت کنم باز ویرایش میکنم. ممنون که گفتید

هالیوود سالیانه بیش از 900 فیلم میسازه اما فقط بعضی هاش خیلی مطرح میشن

دلیلش هم مطبوعات و مسائل سیاسیه

و الا این قدر فیلم های خوب هست که ما ازشون خبر نداریم

پاسخ:
آره ولی خیلی وقت بود هیچ فیلمی اینجوری سر و صدا نکرده بود! 

نه، اصلا افتخار دیدنش رو ندادم. 

ولی خیلی خوب گفتی. ((:

پاسخ:
:))

آیا ما را کور فرض نموده ای؟

پاسخ:
با گوشی خوب میشه اینجوری
  • ظَـــحرآ :)
  • وای حالم دیگه داره بهم میخوره

    منم اصلا رغبتی ندارم که ببینمش 

    پاسخ:
    من دیدم. خوبه ولی نه اینهمه که میگن! 
  • یک مسلمان ...
  • اگر جمله رو ساختن بذارید اینجا ما هم استفاده کنیم :)

     

    + جوکر خوبه به نظرت؟ هنوز نرسیدم ببینم..

     

    ++سلام و احترام

    پاسخ:
    آره فیلم خوبیه
    اقبال بی نظیری که بهش  شد بیشتر به خاطر سیاسی بودنش بود تا این که فیلم بس نظیری باشه. اما به هرحال فیلم خوبیه:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">