دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

من اینجا، من اونجا، من همه جا

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ب.ظ

قبلا اوضاع بهتر بود. چیزکی به ذهنمان می زد و توی وبلاگمان می نوشتیمش. الان یک توییت میزنی، میبینی خوب از کار در آمد، توی کانالت هم می گذاری اش. بعد می گویی اصل وبلاگ است. توی وبلاگ هم پستش می کنی. بعد تازه یادت می آید که ای بابا اینها هیچ کدام مخاطبی ندارند اصلا! حالا وقت پست یا استوری اینستاگرام کردنش است!

این وسط مخاطبین مشترک که اذیت می شوند به کنار، کسانی که بیش از دو جا را می خوانند می گویند: اینو ببین! فک کرده شاهکار نوشته از چند جا میکندش توی چشم و چار ما! وا بده عامو!

ولی واقعا باید چه کرد که کسالت آور نشود این قضیه و البته آدم بتواند حرفش را با مخاطبان مخلفش به اشتراک بگذارد؟ 

  • مصطفا موسوی

نظرات (۸)

برای هر محیط کاربری جدا در نظر بگیر

تکراری نذار

پاسخ:
خب این ساده ترین راه حل برای مخاطب و سخت ترین ب ای خودمه!
شخصا تا حد زیادی رعایتش میکنم و کمتر تکراری میذارم. ولی بعضی مطلب ها به دو سه تا فضای مختلف میخوره:)

من به عنوان مخاطب هر سه جا مشکلی ندارم. فوقش چند تا فحش ریز بهت میدیم نگران نباش :) 

پاسخ:
فحش درشت هم اشکالی نداره! دل زده نشن! 

یه راه حل فوق العاده ساده!

این‌همه فضای مجازی می‌خواین چیکار؟!

به غیر از یکی که باهاش راحتین، بقیه رو منهدم کنید!

 

پاسخ:
ببینید هر شبکه کارکرد و فضای خاص خودشو داره. مثلا کانال یک طرفه است. وبلاگ رسمیه و...
من توی وبلاگم نمستونم بنویسم دیشب کابوس دیدم و الان حالم گرفته ست. اما توی توییتر میتونم. از طرفی یه آهنگ رو توی توییتر نمیتونم به اشتراک بذارم اما توی کانالم چرا. یا عکس نوشته که توی استوری اینستاگرام جاشه. در کل متعدد بودنشون چندان هم بد نیست. به جز گاهی تداخلشون! 

چرا باید دل زده بشیم؟ متن خوب چند باره خونده میشه. من شخصا کلی از متن های تو رو سیو کردم و گاهی اوقات میخونمشون.

هر کس هم دل زده میشه، میتونه از یک جا فقط دنبالت کنه. مگه اجباری وجود داره این وسط؟ اینجا خونۀ توه، تویی که برای ما تصمیم می‌گیری چی بخونیم چی نه. اینجا هم بخوای راحت نباش یکه دیگه زندگی خیلی سخت میشه.

 

پاسخ:
مقدار زیادی لطف توی کامنتت بود که از حد تحمل من خارجه! ممنونم ازت:)
حالا یه کم شل میگیرم ببینم چند نفر آنفالو میکنن:))

راحت باش سید

دلت پاک باشه، بقیه ش حاشیه س

پاسخ:
مخلص دکتر جان عزیز 

من هر چی میام دلستون  محو این چهرۀ جذاب شما میشم

 

به نظرم با مخاطب مخالف اصلا نباید حرف زد

بشینید با هم چایی بخورید

پاسخ:
آقا نظر لطفته واقعا! عکسه دیگه! صد تا میگیریم یکیش خوب میشه استفاده میکنیم:)
چایی با مخاطبای مهربونم میچسبه اتفاقا :)

سختش نگیر می فهمیم کارخونه تولید کلمه نداری که

پاسخ:
موتوشکرم :)

شما هر چیو هر جا هرچندبارم بنویسین ما دوسش میداریم

پاسخ:
شما لطف داری داداش :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">