دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

رزق حلال در هجده سالگی

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۳ ب.ظ

نفرات برتر کنکور اعلام شدند؟ الان وقت این است که این نفرات برتر، از قلم چی پول بگیرند و بگویند آزمون هایش را شرکت می کرده اند. از گزینه دو هم. و بعد بگویند فقط کتاب های گاج را می خوانده اند. و فقط خیلی سبز و کلاغ سفید و پرتقال خونی هم! البته همه ی اینها بعد از این است که به سفارش صدا و سیما گفته اند هیچ آزمونی شرکت نکرده اند و هیچ کتاب کمک درسی نخوانده اند، الا نص اتم و اکمل کتب درسی رسمی!

نظرات (۶)

  • محدثه بانو
  • فقط عنوانت وبس....

    پاسخ:
    والا! 

    این عکست شبیه محمد علیزاده است

    فقط یکم بی اعصاب تر

     

    استادمون می‌گفت: بخش ژنتیک زیست شناسی رو خیلی خوب بخونید عملا هیچ تست ژنتیکی رو نمی‌تونید بزنید

    پاسخ:
    والا این سومین خواننده ایه که توی، زندگیم بهش تشبیه میشم:))

    چ جالب ! میخواستم نظرتونو در مورد کنکور و اعلام نتیجه ها بدونم که اومدم وبلاگتونو و دیدم پست گذاشتید...الان از رشته ای گه خوندید راضی هستید؟! چه حسی دارید که میتونستید پزشکی قبول بشید و نرفتید تجربی و اینا؟!

    پاسخ:
    راستش اینکه بگم میتونستم پزشکی قبول بشم که صرفا یه ادعاست. هرچند کسایی بودن که توی درس سطح بالاتری از اونا داشتم و اونا پزشکی قبول شدن. اما حلوای لن ترانی تا نخوری ندانی!
    از رشته م؟ نه چندان. رشته خیلی خوبیه و بازار کار و امکان کار آفرینی داره. اما فکر میکنم مثلا وکالت برای من مناسب تر بود. حتی همون پزشکی! حتی توی مهندسی هم نرم افزار یا آی تی. در کل هیچ چیزی مهم تر از علاقه نیست. با علاقه همه کار میشه کرد و بدون علاقه هیچ کار! 

    ممنون که جواب میدید. حالا با این حساب چطوری حال خودتونو خوب میکنید و حسرت سالهای پیش و انتخاب غلطو نمیخورید؟!...

    پاسخ:
    والا چی بگم
    کلا زیاد اهل حسرت خوردن نیستم. خب من یه برهه ای فکر میکردم دارم کار درستو میکنم سعی کردم به نحو صحیحی انجامش بدم. الان اگر فکر میکنم اون اشتباه بوده، اگه مَردم الان اشتباهای جدید نکنم و از حالا به بعد رو دریابم! این شعار نیستا! واقعا به پشت سرم نگاه نمیکنم. یعنی گاه میک اما خیره نمیشم. فقط ازش الهام و عبرت میگیرم. حسرت وقت و انرژی آدمو میگیره و فایده ای هم نداره
    اما درمورد انتخاب، به نظرم باید از عقل کمک بگیری ب ای فهمیدن حرف دل. برای این که بدونی کدوم علاقه ات واقعی تر و از ته دل تره. بعد که فهمیدی عقل رو بذار کنار. هرجا به ح ف دلت نکنی ضرر میکنی:)

    خیلی ممنونم از شما .آرزوی موفقیت دارم براتون

    پاسخ:
    خواهش میکنم دوست عزیزم
    همچنین :)

    واااقعا. انقد لجم می گیره ازشون که هر سال دقیقا همین روند مزخرف طی میشه، و باز کسی به عقلش شک نمی‌کنه! |:

    پاسخ:
    دیگه مردمم فهمیدن. منتهی توی ایران پررویی حرف اولو میزنه! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">