دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

کاملا مسطح!

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ق.ظ

فرقی نمی کند از نگرانی تان درمورد بیرون گذاشتن ناگهانی سروش رفیعی از پرسپولیس حرف بزنید یا از پایین آمدن کیفیت آهنگ های خواننده محبوبتان. از مسئله ورود زنان به ورزشگاه حرف بزنید یا از علایقتان به نحوه برگزاری جشن ازدواجتان. اگر نوشته ی شما در دید باشد، همیشه هستند کسانی که بگویند "سطح دغدغه ت اینه؟"، "الان مشکل جامعه ما اینه؟" و جملاتی از این دست. کاش این عزیزان خود دغدغه مند پندار بفهمند زندگی جنبه های مختلفی دارد و شدنی نیست آدم بیست و چهار ساعت درمورد مسائل کلان اقتصادی سیاسی علمی فرهنگی صحبت کند! تازه در این موارد هم حرف بزنیم اگر مسئله ی مورد علاقه‌ی شما نباشد می‌شود سطح پایین. وانگهی مگر از صحبت کردن در آن موارد چیزی عوض می‌شود؟ بگذارید زندگی مان را بکنیم! #سطح_دغدغه ! من این را بیشتر از زبان افراد تک بعدی که تازه شروع به مطالعه یا فعالیت کرده اند می‌شنوم. شما این عبارت را از زبان چه تیپ افرادی بیشتر میشنوید؟ 

  • مصطفا موسوی

سطح دغدغه

نظرات (۷)

  • مشتاقٌ الیه
  • سلام. خوبید شما؟
    نمیخوام فقط سیاهی ببینم، ولی بنده طی تجربه خودم، به هر کسی احترام گذاشتم به خودش غره شد و شروع کرد بگه :این چرت و پرتا چیه مینویسی؟ پناه بر خدا!
    البته آدم خوب و بد همه جا هست...
    پاسخ:
    سلام. خوبم شکر. امیدوارم حال شما هم خوب باشه
    این که تعیین کنیم کی چی بنویسه یا در چه سطحی بنویسه نشون دهنده ی خامی ماست
    واقعیتش من این جمله رو از دهن خودمم میشنوم .... مشکل اینجاست ما نمیدونیم زاویه دید ما با بغل دستیمون فرق داره ....  شاید همون بغل دستیمون دیروز اون مسئله رو دغدغه بزرگه میدیده.. 
    از این دهان در رو ها همه داریم ،چون شاید اون روز درگیریمون باهاش بیشتر بوده...باید بگیم که یه روز دغدغه ی توهم بوده یا میشه .... من به خودم وقتی این جمله تو ذهنم شکل میگیره میگم جواب میده، قطعا به فرد مقابل هم اینطور گفته بشه جواب میده 
    پاسخ:
    ببین مسئله اینجاست که آدما درمورد هر چیزی صحبت کنن لزوما اون بزرگترین دغدغه شون نیست! مثلا من شخصا آموزش ابتدایی جزو اصلی ترین دغدغه هام هست. اما هیچوقت درموردش صحبت نکردم و شما هم نمیدونید. عوضش بارها درمورد آهنگ های محسن چاوشی حرف زدم درحالی که هفته ای دو سه بار شاید موسیقی گوش بدم! 
    حالا اینجا جواب بدم یا اون ور
    الان سطح دغدغه‌ی من همینه
    پاسخ:
    یکی از دغدغه هایت اینه! اعتبارش چند دقیقه ست و وقتی هم ازت نمیگیره! اشکالی هم نداره:))
    دقیقا همینطوره.
    پاسخ:
    بلی :)
  • محدثه بانو
  • یه مدته ترجیح دادم نه اخبار گوش بدم نه ازاوضاع خبرداشته باشم ...ازطرفی وارد جمعهایی که بحثهای این چنینی میکنن نشم...خیلی وقته نه تلویزیون میبینم نه اهنگ گوش میدم نه چیزدیگه...یه مدته فقط دارم معنی ایات قران رومیخونم....
    پاسخ:
    خوب میکنی. خلوت خودساخته به همین میگن
    حالا یکی پیدا میشه به همینم گیر میده. که الان گرسنگان سومالی مگه آیه های قرآن براشون غذا میشه؟ دغدغه ی شما همینه؟ :))
  • محدثه بانو
  • بله حتی باخوندن معانی قران هم هستن کسانیکه بااین حرفا حال ادم رو بخوان بگیرن اما خب من قرار نیست به تنهایی کل جهان رو از فقروبدبختی وگرونی و...نجات بدم...
    پاسخ:
    و حتی گاهی لازمه ی کار بزرگ داشتن آرامش روانیه که همین لذت های کوچک هم میتونن موثر باشن درش
  • آقای سر به هوا ...
  • عاقا من بلاگتون رو دوست دارم ..
    پاسخ:
    آغا من ارادت دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">