دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

خانه - وا - (ب)ده

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۹ ق.ظ

به نظر حقیر، تنها نعمتی که توی این دنیا ارزش حسرت خوردن را دارد، خانواده ی خوب است. هست کسی که همه اعضای خانواده اش آرآم، دانا، از خود گذشته، باهوش و موفق باشند؟ اگر چنین کسی باشد، در واقع خدا در بهشت چیز چندان جذابی برای عرضه به او نخواهد داشت!

  • مصطفا موسوی

نظرات (۶)

والا دقیقا همینه...
البته درمورد خط آخر ، بنظرت چیز جذابتری نیست؟؟ :-))
مثلا... رودخونه شیرعسل :-))
پاسخ:
:)))
آقای دکتر اگه پولدار بودنو هم جزو ویژگی های یه خانواده خوب حساب کنی، توی همین دنیا آدم بهرودخونه نوتلا هم دسترسی داره که برسه به شیرعسل :))
کاش سالم بودن رو هم به ویژگی های فوق اضافه می‌کردی 😔
پاسخ:
راستش نه اونقدرا مهم نیست
منظور من ویژگی هایی از افراد بود که دست خودشونه داشته باشن یا نه. و دست محیط خانواده ست. عدم سلامت هم جزوی از زندگیه و مشیت الهی. سالم و نادان به مراتب آزاردهنده تر از بیمار و دانا ست
امیدوارم خدا عزیزاتون رو شفا بده :)
اره، :-)))
پس اون چرک کف دست هم اضافه کن.
پاسخ:
گفتم در لفافه:))
"موفق" 😎
الحمدالله که این پست خلاصه کامنت گرفته :))
تبریک میگم :دی
پاسخ:
حالا چند سال تنها کامنت گذار وبلاگت من بودما😏
حالا واسه من شاخ شدی😒
ولی تا جایی که من یادم میاد از همون 19-20 سالگیمون نسبت به کامنت های وبلاگ من حسودی میکردی :||
پاسخ:
😁
مهم اینه که بعدش مچتو خوابوندم 😎
اون ب توی پرانتز چی میگه!؟🤔
پاسخ:
وا بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">