دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

حلقه ی رندان

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ب.ظ

توی دو هفته ی اخیر از همه ی شبکه های اجتماعی جز تلگرام و واتس‌اپ که در واقع بیشتر حکم پیام رسان را دارند موقتا خارج شده ام. نیاز دارم به این که کمی زندگی شخصی و کاری و فضای ذهنی ام را ترمیم کنم. فضای مجازی به من همه چیز داد و از من همه چیز گرفت. به هرحال روی زندگی ام تأثیر عمیقی گذاشت و این که دوست داشتنی هایش را دوست دارم باعث نمی سود تا همیشه به آن مدیون باشم و چشم بر روی بدی هایش ببندم.
آدم دلش برای دوستان مجازی اش تنگ می شود اما از من پیرمرد به شما نصیحت، جز کسانی که از این طریق پیدا می کنید و بعد صمیمیتتان جدا از این که اینجا با هم آشنا شده اید ادامه پیدا میکند، بقیه را چندان چدی نگیرید. آدم یکدفعه به خودش می‌آید و می‌بیند دارد به سلیقه‌ی دیگران زندگی می‌کند تا همیشه آن افراد دوستش داشته باشند.

پی نوشت: دوستی در وبلاگ داشتم که جزو سه چهار وبلاگی بود که همیشه دنبال میکردم، کامنت میگذاشتم و میگرفتم و مثلا صمیمی بودیم. اما ناگهان غیب شد و حتی بلاکمان کرد! بدون هیچ دلیل و توضیحی. و این هم آخرین قاب ما بعد از دو سال بی خبری از او بود! البته از این اتفاق چند ماهی می گذرد و ربطی به این پست ندارد. اما اتفاقی است که مشابه آن دیر یا زود برای خیلی هایمان می افتد. 
  • مصطفا موسوی

نظرات (۸)

اینکه میگن درد بی درمون! دقیقا همین شبکه‌های اجتماعی هستن که بیچاره‌مون کردن!
ترکش یه کم درد داره ولی نهایتش خلاص و پاک میشه آدم...

پاسخ:
والا درد چندانی هم نداره! 
فکر می کنم چهار سال پیش بود که بعد از یه اتفاق تصمیم گرفتم دیگه با کسی تو مجازی صمیمی نشم!
بماند که نشد!
ولی تلاش قابل ستایشی ه که بخوایم مراقب خودمون و دلمون باشیم!
پاسخ:
مجازی و حقیق نداره. با آدما که تعامل پایدار داشته باشی کم کم صمیمی میشی
  • مرد بارانی
  • اینطوریاست دیگه!
    پاسخ:
    بلی! 
    دوستی داشتم که میگفت کاش آدمها بی خبر برن حداقل تا زمانی که ازشون خبر نگرفتیم نمیدونیم رفتن و فکر میکنیم هستن، یعنی دیرتر میفهمیم که رفتن.
    اما من همیشه میگم کاش هیچکس یهو و بی خبر نره. اینکه فکر کنی یکی هست اما نباشه دردش زیاده
    پاسخ:
    برای همین میگن حداقل 39 روزی یه بار از رفقاتون خبر بگیرید! 
    نیت خیر مگردان که مبارک فالی‌ست

    احتمالا البته!
    پاسخ:
    امیدوارم:( 
  • نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
  • نظر و کامنت گذاشتم تشکر کردم چرا تایید نکردید؟
    پاسخ:
    احساس کردم اسپم باشه. و هنوز شکم برطرف نشده! 
  • نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
  • نه داداش
    وبلاگ داشتم اومدم بک اپ گرفتم ازش
    حذف کردم ادرس رو که رو وبلاگ جدیدم بالا بیارم
    رفتم میبپرسم از بیان
    میگن بک اپ میتونید بگیرید اما فعلا تصمیم نگرفتیم که قابل بازگردانی باشه برای کسی
    تازه باید از نو شروع کنم
    پاسخ:
    عجب پاسخ زیبایی دادن بهت :|
    خدا قوت، ایشالا این یری با رویمرد جدید و بهتری پیش بری :( 
  • نرم افزار سایت دانلود نرم افزار
  • http://aryan-pc.blog.ir/1398/04/08/tehran
    سلام یه مطلب راجب تهران نوشتم نظرتو میدی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">