دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

فرار کن، فرار...

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ب.ظ

فعلا مثل خانواده ای که نمی خواهد بپذیرد عزیزش مرگ مغزی شده، سعی می کنم همچنان فرض کنم اینجا را می توانم نجات دهم.

دوست داشتم جای جدیدی برای نوشتن پیدا کنم. حرف جدیدی بزنم. آدم جدیدی باشم...

یک سال اخیر کن فیکون شده ام. پاییز 96 سعی کرد به زمینم بزند. ادای ایستادن را در آوردم اما پاییز 97 ضربه ی آخر را زد. دوست دارم فرار کنم. فقط بدوم. مثل فارست گامپ از خودم. یا مثل جاگوار(در فیلم "آخرالزمان") از دیگران. 

  • مصطفا موسوی

نظرات (۸)

پاییزها چه مشکلی باهات دارن دقیقا؟
اول ببین با کجای مصطفای فعلی مشکل داری و نمی‌تونی بپذیری. 
بعد تلاشت رو برای تغییرش بکن.
کار که نشد نداره، حتی اگر هزار تا پاییز آدم رو ویران بکنه، مجبوره پاشه و بجنگه. دقیقا نمی‌دونم برای چی، ولی حس می‌کنم حق داریم بهتر از اینی که هستیم باشیم، یا زندگی رو بهتر از این ادامه بدیم. فرار کردن به نظرم پذیرش شکسته، آدم تا جون داره باید بجنگه، حتی اگر امید آخر باشه، جنگ آخر باشه
پاسخ:
حق داریم بجنگیم. وظیفه داریم بجنگیم. اما این حقو هم داریم از شکستمون بنالیم
  • محدثه بانو
  • منم از بهمن ماه سال 97 که کن فیکون شدم هنوز نتونستم بلند بشم....منم دلم میخواد فرار کنم نمیدونم از خودم یا ازادمای این شهر.هوای این شهر سنگینه،به قول شهید ذوالفقاری دلم میخواد ازاین شهری که توش پرازگناهه ونفس کشیدن سخت شده به یه شهری برم که گناه توش نباشه.....
    منم یه مدته به سرم زده برم بلاگفا....هرجایی رفتید آدرستون رو هم بدید:)
    پاسخ:
    بلاگفا نباید اونجوری میشد. اما حالا که شده دیگه بلاگ و بیان و امثالهم فرقی نداره. جمعمون پاشید
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • شاید رفته تو کما! اینجوری میشه به نجاتش امیدوار بود:/
    پاسخ:
    امید چیز خوبیه! 
    هیچی نیییس
    تاثیر چالشه.
    پاسخ:
    نه بابا اینطورام نیست! 
    یه پائیزی میاد که فک کنم فکر اینکه وقتشه دیگه به پایزای قبلی نگا کنم تو ذهنت جونه میزنه.اونموقع میشینی.و نگاه میکنی(: حتی به زمین خوردنت(: عیبی نداره (:
    پاسخ:
    اتفاقا سراسر عیبه! 
    وبلاگ خوبه
    هیچ جا مثل اینجا نیست
    پاسخ:
    آره بهتر از همه ست
  • نرم افزار سایت دانلود نرم افزار


  • http://aryan-pc.blog.ir/1398/04/14/Profile%20photo%20of%20a%20special%20and%20cheerful

    منم عکس پروفایلی رو گلچین کردم خوشحالم میشم شما هم بهم سر بزنید
    در ضمن داداش چرا دور مطلب میزاری؟
    پاسخ:
    همینجوری
    ببین.بلاخره تهش کنار اومدنه.نه؟
    چقد دیر ب دیر سر میزنین.یادم رفته بود اینجا کامنت  دادم اصلا
    پاسخ:
    نه فقط پاسخ ها رو دیر نوشتم وگرنه همون موقع نظرات تایید شد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">