دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

خاکشیر

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ق.ظ

برخلاف تصورم توی سال جدید هم نتونستم خودمو پیدا کنم هنوز. ولی مطمئنا این اتفاق به زودی می افته چون چند روزه واقعا از دست خودم خسته شدم. به زودی یعنی تو نیمه ی اول همین امسال!

در ادامه پست قبلیم، دیروز هم گردباد اومد پلاستیک یه قسمت از گلخونه رو کند و یه تومن خسارت زد بهمون. شایدم بیشتر. اما خب دیگه سِر شدم. هیچی ناراحتم نمیکنه. این از اوج ناراحتی نیست. یا یه جمله ی کلیشه ای. واقعا دیگه ناراحتم نمیکنن این چیزا.

ماه رمضون بدی نیست. ولی هنوز هیچ حس معنوی ای پیدا نکردم. دیروز بعد از اون گردباد یکی از دوستام زنگ زد که ماشینت درست نشد بیای ماشین لباسشویی منو ببریم تعمیرگاه؟ خیلی تعجب کردم. دو ماه پیش یه بار بهم گفته بود و ماشین تعمیرگاه بود! توی ایام عید هم باز بهم گفت. فکر کردم توی شلوغی های قبل سال نرسیده ببره. که خب نبودم که براش ببرم. الان که زنگ زد با این که ماشین یه هفته بود توی پارکینگ خونه خوابیده بود بابت خرابیش که میخواستم بدتر نشه براش بردم. دو ماه به خاطر این که پول وانت نداشت ماشین لباسشوییش خراب مونده بود. بعد از ده پونزده سال کار کردن... خدا باعث و بانیاشو لعنت کنه.

یه تیکه فایبرگلاس از توی خونه آورد گذاشتیم کف ماشین که لباسشوییو بذاریم روش. بعد دیگه هرچی اصرار کردم ازم پس نگرفت گفت به دردم نمیخوره به درد تو میخوره. دلم گرفت اما خوشحال شدم. ماها همو داریم. ولی خداوکیلی این نشد مملکت.

خب. دیگه غرغر بسه. ایشالا به زودی با پست های فاخر تر در خدمت اسلام و مسلمین خواهیم بود. روز خوش

  • مصطفا موسوی

نظرات (۱۱)

کاش این به فکر هم بودن‌ها فراتر از حلقه‌های رفاقت بود، خیلی فراتر و وسیع تر
پاسخ:
نیست و این مسئله ی مهمیه
خدمت از مسلمین و مسلماته جناب دلستون :)
البته که خداوکیلی این واقعا مملکت نیست...
پاسخ:
خداهش میشه سرکار معبر :)
تو این وضعیت مملکت فقط با همین رفاقتا آدم زنده س
پاسخ:
که همینم دیر یا زود ته میکشه! 
ذوق زده شدم از این که هنوز می نویسی....
پاسخ:
منم از این کامنت :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خدا زیاد کنه خوبی‌ها رو
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    این نیز بگذرد...
    پاسخ:
    گذشت :)
    این حالا چرا خاکشیر
    پاسخ:
    زود ته نشین میشه! 
    کجایی پس؟ پست فاخر... بیا دیگه ، شروع کن
    پاسخ:
    الان توی شرایطی ام که فاخر ترین کاری که میتونم بکنم پست ننوشتنه :))
    رفیق اقا خاص ش خوبه
    پاسخ:
    درسته:)
    خدا رو شکر که همو داریم...
    خدا بقیه ش رو هم درست کنه ان شاءالله...
    پاسخ:
    ایشالا :)
    (: میدونی من تصور دیگه ایی از اون یارو لباسشویی داره کردم.اینکه لامصب!هنوزم منتظری این یارو ماشینش درست بشه بیاد ببرت؟به غر زدن زنو بچت نمی ارزه.یه جوری میبردیش دیگه!
    ولی دیدم نه.اینطوریم نیست.
    پاسخ:
    نه خب مسئله ی پول تعمیرش هم بوده. کلا سخته درک یه نفر که از خودت فقیر تره
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">