دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

نگفتنی

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ق.ظ

خدایا! باور نمی‌کنم اینطور بی رحمانه جهنمی که هیچ وقت از ته دل به آن ایمان نداشتم (و می‌گفتم خدا اهل این بچه‌ بازی ها نیست) را در همین دنیا نشانم دادی! باور نمیکنم فمن مثقال ذره خیر یره را بگذاری برای دیگران، و من یعمل مثقال ذره شر یره را بگذاری برای من. خدایا من بنده ی خوبی نبودم اما تو هم خدای خوبی نیستی. زورت به من رسیده! جنبه ی قدرت را نداری. فکری به حال خودت کن! کاش خدای دیگری داشتم. که بگویم اعوذ بالله من الله. البته اگر به تریج قبای خدایی ات بر نمیخورد و تلافی همین حرف‌ها را هم سرم در نمیاوری!

بگذریم. من بنده ی بخشاینده‌ای بودم. اما این درد آخری را، و این که باید تنهایی تحملش کنم را، نمی بخشم. خدا کند معادت دروغ باشد. چون نمی‌دانم چطور می‌خواهی توی چشمم نگاه کنی؟!

  • مصطفا موسوی

نظرات (۸)

یکی از بچه ها امشب میگفت:
یه جوریی از دست خدا عصبانیم که اگر همین الان بیاد زمین، با یه تیر خلاصش می‌کنم😐
خدا بخیر بگذرونه

پاسخ:
یه گلوله "حروم"ش میکنم
چه خدا کشونی راه انداختین
البته من حق میدم بهتون کاملا
پاسخ:
متشکرم!
کاملا درک می‌کنم.
امیدوارم قلب‌تون آروم بشه
پاسخ:
ممنونم
و چه دیواری از دیوار خدا کوتاه تر...!! (نعوذ بالله...)

پاسخ:
اتفاقا برعکس! اون که همیشه همه نازشو میخرن از ترسشون!
از خدا می ترسیم و براش شاخ و شونه می‌کشیم، وای به حال اینکه باهاش رفیق بودیم!!

شما هم الان مشخصه از روی دلخوری اینجوری میگید وگرنه که همه‌مون خوب میدونیم خدا بیشتر نازمون رو خریداره...

پاسخ:
شاخ و شونه کجا بود رفیق؟
هرکه دست از جان بشوید هرچه در دل دارد بگوید
  • علی کافه چی
  • ملک‌الشعرا یه شعر داره با لهجه‌ی -فکر کنم- مشهدی که هروقت خیلی شاکی می‌شم واسه خودم می‌خونمش:
    یقین دِرُم اثر امشو به‌ های‌های مو نیست
    که یار مسته و گوشش به گریه‌های مو نیست
    خدا خدا چه ثمر ای موذنا؟ که‌مشو
    خدا خدای شمایه، خدا خدای مو نیست...
    پاسخ:
    خدا خدای شمایه
    خدا خدای مو نیس
    سلام امیدوارم الان که با تاخیر کامنت میزارم بار این حس سنگین کم شده باشه بنظرم همه ی ادما این نوع صحبت با خدا رو خیلی وقت ها دارن و تجربه اش کردن کلا بد نبود یه پل ارتباطی قابل درکی خدا با ادما میزاشت 
    پاسخ:
    ممنون
    کم نشده ولی!
    ولی تا اونجایی که می‌دونم این خدا همه چیز اندازه ظرفیت میده...
    پاسخ:
    اینو خودت حس کردی یا فقط شنیدی؟
    پس اینهمه آدم که میبینیم ظرفیت خوشبختی یا بدبختی رو ندارن چی ان؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">