دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

اینستای گرام

شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ب.ظ

دوستان، بیایید با هم روراست باشیم؛ ما همگی با مشکل حجم اینترنت درگیریم! و اکثرمان هم به اینستاگرام معتادیم. از دیگر سو، اینستاگرام هم حقیقتا بی شعور است و هیچ رقمه اجازه‌ی لغو دانلود و پخش خودکار ویدیو ها را نمیدهد. (به بیانی دیگر، مثل خوره می‌افتد به جان حجم اینترنتمان).

پس حالا که زیر یوغ این ستم قرار گرفته‌ایم، چرا خودمان دیگر به یکدیگر رحم نمی‌کنیم؟ واقعا چرا هی ویدئو می‌گذارید در صفحه یا استوری‌تان؟ لطفا بیایید ما را از آشنایی با سلیقه‌ی محشرتان محروم بفرمایید! ممکن است بگویید خب دوست نداری دنبال نکن! باید بگویم شاید یک نفر دوست دارد صفحه‌تان را دنبال کند و از عکس‌ها و استوری‌های زیبایتان که ۹۶ درصد مطالبش را در بر می‌گیرد استفاده کند. چرا باید بابت ۴ درصد مطالبی که البته ۹۶ درصد حجم را می‌خورد آن ۹۶ درصد مطلبی که ۴ درصد حجم را می‌خورد از دست بدهد؟ مفهوم بود؟!

پس قبل از بارگذاری هر ویدئو در اینستاگرام یک لحظه همه چیز را متوقف کنید و در آینه از خودتان بپرسید واقعا گذاشتن چنین ویدئویی لازم و مهم و مفید است؟ اگر پاسختان مثبت بود، یک بار دیگر به آینه نگاه کنید و دوباره بپرسید. و آنقدر بپرسید تا بالاخره جواب منفی شود! با تشکر.

نظرات (۹)

اصلا از اول خودم رو درگیرش نکردم، هیچ صفحه ای ندارم، به همین خاطر الان نه اعتیاد دارم و نه مشکل تموم شدن حجم...

البته اول سلام :)
پاسخ:
سلام. راستش منم قبلنا خیلی سعی میکردم کنترل نکنم و توی اکثر شبکه های اجتماعی جزو آخرین نفرا بودم که عضو میشدن! اما از یه جایی به بعد از دستم در رفت و البته جایگزین خیلی از چیزا شد برام
میشه سید، جدیدا میشه تنظیم کرد که ویدیو رو پلی بکنه یا نه
ولی ذات حرفت درسته
پاسخ:
والا خیلی جاها حرفشو زدن که میشه اما همه ش وعده و وعید بود! شما امتحان کن اگه تونستی جز توی صفحه جستجو، بلکه توی‌صفحه اصلی‌متوقفش‌کنی و نتیجه داد یاد منم بده! ممنون:)
خدا رو شکر معتادش نیستم
ولی به هر حال حرفتون درسته
هرچند نباید به روز میکردین😜
پاسخ:
با توجه به آمار بازدید استوریای اخیرم که معمولا جزو اولین کسایی هستین که بازدید میکنید باید بگم متاسفانه معتادش هم هستید:))
  • آسـوکـآ آآ
  • خوشحالم که پیجم رو بستم و میتونم بسته م رو تا آخر ماه نگه دارم.
    والا تا میومدم یه صفحه باز کنم پیام میدادن که بسته تون 85درصدش رفته:-|
    پاسخ:
    بسته ای که توی اینستاگرام تموم بشه بخی از طبیعته! تو میخوای انتخابی بسته تو تموم کنی!
    میشه سرعت لود رو بیاری پایین. تو تنظیماتش هست. اینجوری دیر لود میشه و می‌تونید رد کنید
    پاسخ:
    امتحان کردم نتیجه نداده
    هر روز که می‌گذره از دیلیت اکانت کردن اینستاگرامم بیشتر احساس با کلاسی می‌کنم 😁
    پاسخ:
    همه هم اینجا دلیت کردن که!
    خداروشکر اگه یه تصمیم درست تو زندگی گرفته باشم همین نصب نکردن اینستا هست البته من نمیگم بد هست ولی خب من میدونستم برای من ضررهاش بیشتره در کل من میگم درش تخته کنن بره پی کارش 
    پاسخ:
    منم این تصمیمو گرفته بودم اما شیطون بالاخره گولم زد!
    اینکه من استوریای شما رور اولین نفر میبینیم دلیل اعتیادم نیست
    دلیلش چیز دیگه ای هست. 
    اعتیاد یعنی روزی چند ساعت وقت پاش بذاری
    من گاهی اصلا چند روز سر نمیزنم
    پاسخ:
    والا ما که ندیدیم شما چند روز سر نزنید! مگر این که پیجتون ادمین داشته باشه 🙄
    عمرت را در اینستاگرام تلف نکن
    پاسخ:
    بابا اینجا همه آنتی اینستان که! پس اینهمه بلاگر که توی اینستا ریخته همشون منم!😉
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">