دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

اینجا چه خبر است؟

چهارشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ
هرکاری کردم که با مرورگر گوشی ام پاسخ کامنت ها را بدهم حریف نشدم!
من اینجا هستم؛یک دهات کوچک. اینترنت ندارم. نمیتوانم کامنت ها را پاسخ بدهم تا اطلاع ثانوی. اما شما کامنتتان را بگذارید!
اینجا چای می چسبد. و من هم جایتان را خالی کرده ام.*
بعدا نوشت: پست را با پیامک گذاشتم اما کمتر از دو ساعت پس از درج این مطلب اتفاقی به اینترنت وصل شدم! جالب است!
  • مصطفا موسوی

صرفا جهت اطلاع

نظرات (۱۴)

ایشالا هر جا که هستی شاد و سلامت باشی:)
پاسخ:
موتوشکرم! :)
  • فاطیما کیان
  • نوش جان از هوای خوبش نهایت استفاده و لذت رو ببرید که دهات خودش یک بهشت روی زمینه :)
    پاسخ:
    اینجوری که میلیون ها بهشت روی زمین هستم!
    حتما، ممنونم :)
    آرزو دارم در این شب های عزیز ....ناخواسته به دست آورید،،، آنچه را که بیصدا از قلبتان گذر کرده است.
    پاسخ:
    همچنین :)
    تو این گرما چای؟؟؟
    نوش جان خودتون:)
    پاسخ:
    مجبور نیستم توی گرما چای بخورم و شبا که روزه نیستیم (ریا نشه!) هوا خوبه و چای هم میچسبه!
    ممنونم:)
    سلام
     واقعا گاهی چای نوشیدن بسیار خوشاینده, نوش جان

    پاسخ:
    سلام. درسته
    ممنونم :)
    یک عکس از روستایی که هستین بزارین بنظرم جالب تر میشه
    پاسخ:
    من با پىامک پست مىذارم!
    « یه گوشی درست و حسابی بخرررررررررر»
    تنها کامنتی بود که به نظرم راهگشای زندگیت میشه!
    پاسخ:
    بهش فکر مىکنم!
  • نیمه سیب سقراطی
  • خبری نیست ، امن و امان ! شما تا میتوانید حسابی خوش بگذرانید :)
    پاسخ:
    چه خوب!
    چشم! 
  • آلبرت کبیر
  • اینترنت را خدا آزاد کرد :))
    دادا من آدرس وبمو عوض کردم دوس داشتی سر بزن :)
    پاسخ:
    در اولىن مجال وب خوانى حتما: )
    خوب بود اینجا .
    پاسخ:
    شما لطف دارىد: )
    معمولا وقتی برا کسی تعریف میکنی که یه اتفاقی نمیفته در کمتر از دوساعت اون اتفاق میفته :)
    پاسخ:
    از قوانىن مورفى هست!
  • مهدی حمیدی
  • سلام آقا مصطفا
    یک دهات کوچک... خوش به حال شما...
    آسیاب جدیدی راه افتاد...
    پاسخ:
    سلام آقا مهدى بزرگوار
    چه خوب! من آسىاب را دوست دارم!
    اىشالا اىن ىکى هم به خوبى اون ىکى باشه:)
    سلام
    نوش جان

    وبلاگ جدید مبارک
    شاد باشید
    پاسخ:
    سلام!
    خوش اومدین و صفا آوردین
    شما لطف دارید: )
  • پرهون بلاگ
  • دهات های کوچک بی اینترنت: بهشت های کوچک دنیا. 
    پاسخ:
    تو کشورمون بهشت زىاده! 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">