دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

گاهی به کتاب‌هایت نگاه کن!

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ب.ظ
آن روز کلاس هایم ظهر تمام شده بودند اما با سرویس عصر رفتم تا این کتاب را تمام کنم و عکس را همان جا، در فضای سبز بین پارک آب و آتش و پارک طالقانی خواندم و این عکس را هم همانجا گرفتم و برایش فرستادم. و فکر می کنم همین عکس بهتر باشد تا این که الان یک عکس واضح از صفحه اول کتاب بگیرم.

 

 

 

پی نوشت: این یک چالش وبلاگی (نگویید بازی وبلاگی! اصطلاح جلفی است!). توسط هولدن کالفیلد راه اندازی شده است. البته ما نه کسی دعوتمان کرد و نه کسی را دعوت می کنیم! (البته این که دعوتمان نکردند حق داشتند چون به چالش های قبلی عکس العمل مناسبی نشان نداده بودم و احتمالا به چالش های بعدی هم نشان نخواهم داد!)
پی نوشت بی ربط: اگر فراموش کرده اید، تأکید می کنم، اگر می خواهید اما فراموش کرده اید بنده را در وبلاگتان لینک کنید، همین حالا جبران مافات کنید!

 

  • مصطفا موسوی

نظرات (۴)

  • پـــــر ی
  • بالاخره نفهمیدیم بگیم بازی یا چالش:) به فرهنگستان بگیم یه واژه واسه ما اهل بیان بسازه:)
    پاسخ:
    بازی چیه با این سنمون؟!
  • نیمه سیب سقراطی
  • همین که شما افتخار دادین در یه چالش وبلاگی شرکت کردین خودش کلیــــــــــــــــــــه :))

    + مدتهاس لینک هستین ؛)
    پاسخ:
    دیگه تصمیم گرفتم چالش رو مفتخر کنم این بار!
    اما خب این بازیه ظاهرا جواب داده جالب بوده یا هرچی چون منم برا اولین بار شرکت کردم :)))
    پاسخ:
    دیگه حکم تأییدش صادر شد!
  • بانوچـ ـه
  • چه خوبه که همه این "بازی وبلاگی" رو انجام بدن :دی
    پاسخ:
    چالشو بازی ندید!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">