دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

تغییر هدر

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ق.ظ
تغییر هدر وبلاگ بلاگ در پنج سوت و فقط با این یک عکس!
البته بعد از تغییر ممکن است دیدن این عکس هم مفید باشد.

دوستان بلاگ اسکایی هم این عکس را ببینند. هرچند توضیحاتش خیلی ناقص است اما شاید مفید واقع شود
این مطلب را می‌توانید به دوستانتان هم نشان دهید:)
  • مصطفا موسوی

صرفا جهت اطلاع

نظرات (۱۸)

  • فاطـمـه (کــاغَــذهایِ خــطـ خــطی)
  • وای وای
    واقعن ممنون
    اصلن من تو ذوقم علان
    خیلی راحت هدرم رو عوض کردم...  مرسیــــــــــ  :))))
    پاسخ:
    خواهش می کنم :)
  • فاطـمـه (کــاغَــذهایِ خــطـ خــطی)
  • خی لی خوب بود :)
    پاسخ:
    اونقدر که دو بار کامنت بذارید؟!
  • خانم گلآبی
  • حتما هم فقط مال بلاگ :|
    پاسخ:
    چی بگم والا!
    من توی بلاگفا تازه یذره کدها رو یادگرفته بودم که این اتفاق افتاد. اینجا هم زبون برنامه نویسیش فرق می کنه و تازه دارم یاد می گیرم. بلاگ اسکای رو هم زیاد وارد نیستم اما یه راه کوتاه به ادامه ی پست اضافه کردم برای بلاگ اسکایی ها. اما چون واقعا خیلی کم بلدم احتمال داره به مشکل بخوره! دیگه ببخشید!
    برای نمونه میتونید اینجا رو ببینید که بعد نگید نشد! www.delestoon.bllogsky.com
  • ایزابلا ایزابلایی
  • ممنون:))
    پاسخ:
    خنده نداشت که! خواهش می کنم:)
  • فاطمه (کاغذهایِ خط خطی)
  • عاره :)
    پاسخ:
    خوبه :)
  • اقای روانی
  • دمت گرم اقا
    پاسخ:
    خواهش می کنم:)
  • آبان ابانی
  • این اموزش محشر بود ..سپاس بسیار ...بسیار ..:)
    پاسخ:
    خواهش می کنم شما لطف دارید:)
  • فرناز شکراله زادگان
  • چه خوب که اینجا توضیحاتی در مورد قالب هس.مرسی 
    پاسخ:
    :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • این روحیه ی آموزش دهنده ی شما  واقعا قابل تحسینه :)
    پاسخ:
    شما لطف دارید :)
  • ایزابلا ایزابلایی
  • لبخند غلیظ بود
    پاسخ:
    آها!
    لبخند غلیظ رو میشه اینجوری گذاشت :):)
    آقا دستت درد نکنه این پستت خیلی به درد من خورد
    پاسخ:
    سرت درد نکنه :)
    من هدر عوض کردم. میخ.ام رنگ کادرای اطرافو تغییر بدم بلد نیستم. نمیدونم چیکار کنم 
    پاسخ:
    ببینید به طور کلی هر قسمتی رو خواستید تغییر بدید وبلاگ رو باز کنید و روی همون قسمت کلیک راست کنید. بعد گزینه ی "inspect elelment (Q)" رو بزنید. کدش نشون داده میشه . بعد توی تنظیم قالب اون کد رو جستجو کنید و اصلاحش کنید :)
  • معکوس ماهی
  • کاش من اول این پست رو میخوندم. در هر صورت مرسی :)
    پاسخ:
    خواهش می کنم:)
    به هر حال راه های رسیدن به مقصود زیاده!
  • آدم ارغوانی
  • بسی سپاسگزارم
    سلام خوبین ؟
    مرسی از مطلبِ خیلی مفید 
    ولی من گیر کردم تو این عکس بالاش :-( یه نگاهی بندازین راهنماییم کنین لطفا :-/ شرمنده 
    پاسخ:
    توی همون عکسی که مشاهده کردید سمت چپ عکس یه تذکر نوشتم که حتما باید اونو مطالعه کنید.
    و نحوه ی انجام کار هم توی عکس دوم توی همین پست هست :)
    مرسی الان یه نگاهی میندازم :-)
    راستی این روش رو واسه همه ی قالبا میشه پیاده کرد آره ؟
    و اینکه نمیشه عرضشو بیشتر از 285 کرد ؟
    +
    شرمنده گیر افتادید شدید :-/ یعنی تا درستش نکنم ول کن نیستم قراره خستتون کنم 
    پاسخ:
    نه خواهش می کنم
    راستش نه برای همه ی قالب ها صحیح نیست. یعنی کلیت کار همینه اما ممکنه نیاز به یه سری ریزه کاری هایی داشته باشه. و این که چرا عرضش رو هم همونطوری که گفتم میتونید به دلخواه انتخاب کنید :) من خودمم یذره عرضشو تغییر دادم.
    نوار بالاش درست شد مرسی ازتون خیلی خیلی :-)
    پاسخ:
    خواهش می کنم:)
    سلام
    ممنون ازتون
    من گیر کرده بودم که چه طور عنوان رو بردارم که عکس دوم تون توضیح  داده بود. 
    حالا اگه بخوایم فقط جای عنوان رو عوض کنیم مثلا بیاریم پایین تر، باید چه کرد؟
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    راستش نمیدونم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">