دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

لینک دادن در توضیحات وبلاگ

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ب.ظ

به رسم روزهای قدیم، مثلا پارسال همین موقع، که تازه همه کوچ کرده بودیم به بلاگ و مثل جنگ زده هایی که ریخته شده اند در یک اردوگاه غریبه که از قبل ساکنان دیگری دارد، دنبال همدیگر میگشتیم؛ یا به خاطر عادت به بلاگفا استفاده از اینجا برایمان سخت بود و من به عنوان یکی از پیشگامان مهاجرت، آموزش هایی میدادم برای التیام این درد ها! (رجوع شود به ستون سمت چپ، موضوعات، با من بیا، آموزش ها) امروز هم میخواهم یک آموزش جدید بگذارم که شاید جالب باشد برایتان. عنوان آموزش این است: چگونه در قسمت توضیحات وبلاگ لینک دهیم.


راستش راهی وجود ندارد برای این کار، بلکه ما قالبمان را دور می زنیم! ابتدا این عکسها را ببینید : مرحله اول، مرحله دوم

و از آنجایی که میدانم تنبل هستید، این فایل note را هم میگذارم که راحت کپی کنید در جای مورد نظر. فقط تغییرات را طبق عکس ها اعمال بفرمایید.

امیدوارم به دردتان بخورد :)

نظرات (۵)

  • مهدیه عباسیان
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    برای روش بسیار مفید و راحت دانلود ویدئو از ****** ممنون...
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    برای جاوگیری از سانسور و‌ فیلترینگ اون رباتی که معرفی‌کردم، یه کلمه رو از توی نظرتون حذف‌کردم. با عرض پوزش :)
  • اسطرلاب ‌‌
  • آقا یادمه:)
    چقد من اون اوایل قالبمو دست کاری میکردم با همین آموزشا
    پاسخ:
    :)
    خیلی خوب بود سپاسگذارم!!
    پاسخ:
    :|
    خدا خیرت بده جوان
    پاسخ:
    ممنون! :|
    تشکر، استفاده کردم. حالا چرا جواب تشکرا رو پوکرفیس گذاشتین؟!
    پاسخ:
    خواهش می‌کنم:)
    یکی رو به خاطر لحنش.
    یکی رو هم به خاطر این که طرف یکی از دوستامه و می‌دونم که اصلا وبلاگ نداره و با این وجود تشکر کرده!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">