دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

شیرینیِ تهوع آور

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

میدانم شما خیلی بامزه اید. مخصوصا وقتی کلمات رکیک وارد فضای شوخی هایتان میشود. اما به بامزه بودن، نه در این دنیا و نه در آن دنیا پاداش دندان گیری نمی‌دهند. شما را به مقدساتتان، اگر در محیط تحصیل یا کارتان با خانم ها در تعامل هستید، کمی رعایت کنید. چیزی نمی شود. شاید بین آن ها هنوز کسی بود که از گزند فیلم ها و ماهواره و جمع های مختلط حقیقی و مجازی و گروه ها و کانال های جک و ... در امان مانده باشد و هنوز حیایش را حفظ کرده باشد. شما دیگر با شوخی ها و کلمات و اصطلاحات مشمئز کننده، امنیت اخلاقی را از او نگیرید.نه شرایط اجازه میدهد آنجا را ترک کند، نه میتواند مستقیما  خودشبابت چنین چیز زشتی اعتراض کند و نه ...

مرد های پر مدعای سرزمین من، حجاب زبانتان را رعایت کنید.


پی نوشت:به اقتضای مطلب، لحن نوشته خطابه ای بود اما متهم ردیف اول خودم هستم. خود سازی کنیم :)

نظرات (۹)

  • اسطرلاب ‌‌
  • واقعا حق بود 
    به شخصه دلم میخواد این دسته از آقایون رو که تازه بعد از مزه پرونی از آدم انتظار همراهی دارند رو دار بزنم:|
    پاسخ:
    از طرف من اجازه ی این کارو دارین!
    واقعا خیلی شرایط برای خانم ها در همچین حالتی سخت میشه...
    حس میکنن بی پناهن و چون محیط کاریه نمیتونن دم بزنن...
    پاسخ:
    میدونم واقعا بده. نمیشه واسه بی نزاکتی یه نفر دیگه کارو ول کرد که، از طرفی نمیشه مستقیم اعتراض کرد اصلا طرف روش نمیشه، بشه هم اکثرا باعث گستاخی طرف میشه و خلاصه از هر راهی برن نتیجه نمیده...
    در تمام عمرم هیچ وقت اینجور شوخی یا جک ها برام خنده دار نبوده. اصلاً خندیدن بهشون برام غیر قابل درکه
    پاسخ:
    از شدت قبیح بودن خنده دار بودنش هم مسخره ست
    من هم موافقم
    خیلی سخته تو این محیط باشی و چون نمیتونی چیزی بگی و از طرفی فکرش اذیتت میکنه و من بارها و بارها تو این شرایط بودم و چندین راه مختلف امتحان کردم ولی همشون بی نتیجه هست و بدتر از همه اینکه بقیه آقایون هم همراهی کنن و تو تنها بمونی
    واقعا خوشحالم کسی پیدا شد که طرف خانم ها بگیره
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
    بدی این قضیه از نظر من که یک دخترم اینه که هربار هرآقایی این اشتباه رو می کنه باعث میشه ذهنیت من هم در مورد آقایون خراب بشه و هم درمورد نحوه تعامل خودم با اطرافیان مذکر...




    پاسخ:
    اینم یکی از پیامدهای بدشه. و البته بعضیا هم هستند که نحوه ی تعامل هرجوری هم باشه این کارا رو میکنن
  • چشم به راهم ...
  • متهم ردیف اول از خود دفاع کند!

    :)
    پاسخ:
    متهم قول خودسازی داد :)
    تبریک میگویم . تشریح نمیشوید .
    اما در پیوند ها ، دختر مستقر در ماه خیلی چشم آدم را میزند ... 


    پاسخ:
    چشمتون رو زده یا چشمتون رو گرفته؟!
    حجاب زبان، عبارت جالبی بود برای توصیف عفت کلام :)
    من کاملا می دونم یه عده به این طرز صحبت عادت کردن و شاید حتی بعضی وقتا غیرارادی هم یه کلمه رو ادا کنن ولی نمی دونم چرا هر بار می بینم یکی داره خارج از عرف حرف میزنه، بکگراند صحبتش برام اینه؛ به من توجه کن! 
    به شخصه دوس دارم به دختر یا پسرایی که بی قید و بند حرف بزنن، بگم اگه غرورتون رو دوس دارین، این کارو نکنین، به شکل نادرستی جلب توجه میکنه :/
    پاسخ:
    در ۹۰ درصد موارد ناخودآگاه نیست. اون مواردی هم که ناخودآگاهه از عدم اهمیت دادن به موضوع نشأت میگیره که باعث میشه برای طرف مهم نباشه زحمت دقت به گفته ها و‌فیلتر‌کردنشو به خودش بده.
    ممنون :)
  • با تو بدون من
  • ما یاد نگرفته ایم مسوولیت کارهایمان را بپذیریم .پذیرفتن مسولیت یعنی اینکه ما به عواقبش فکر کنیم .ما در کاری که انجام میدهیم متوجه حد و مرز خودمان و حریم خصوصی دیگران باشیم .عرف و شرع را در رفتار و کلام رعایت کنیم و....
    تا یاد نگیریم مسوولیت پذیر باشیم چیزی عوض نمیشود
    پاسخ:
    آفرین به مطلبی اشاره کردید که ریشه ی این مشکله. متاسفانه ما مسئولیت پذیر بارمون نیاوردن. و‌هرچی میگذره نسل ها ننر تر میشن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">