دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

از دی که گذشت...

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ

خیام جان،ای ملحد دوست داشتنی! من به حرف تو‌گوش کردم و غم دیروزِ رفته و فردای نیامده را نمیخورم. اما انگار غم همین امروز هم برای از پا در آوردن من کافی‌ست. این را چه کنم؟


پی نوشت: الکی مثلا من غمگینم!

با من بیا: خیام خوانی گروه پالت: «درس‌علوم» با این مطلع: 

«از درس علوم جمله بگریزی بِه/ وندر سر زلف دلبر آویزی بِه...»

نظرات (۹)

با پی نوششتون خندیدم:) 

پاسخ:
خوبه :)
عخی(با صدای جناب خان خوانده شود)
پاسخ:
:|
  • چشم به راهم ...
  • ای ملحد دوست داشتنی!

    :/
    پاسخ:
    چیه مگه؟!
    خیام لب کلامو گفته ! 
    ناکرده گنه در این جهان چیست بگو / آن کس که گنه نکرد چون زیست بگو
    من بد کنم و تو بد مکافات دهی / پس فرق میان من و تو چیست بگو



    تشریح وبلاگ بوی سیب میدهی دختر با رضایت نسبی نویسنده ! در وبلاگ من ! 
    پاسخ:
    واقعا چی باعث شد چنین وبلاگی بسازین؟!
    لایک به آهنگ:)))
    پاسخ:
    شعرش یا آهنگش؟!
  • ساناز هستم
  • تو همین آلبوم آهنگ from eastern lands هم خیلی قشنگه! : ) 
    +امیدوارم دوبار نیاد!  :|
    پاسخ:
    بله، مخصوصا اولش‌:)
  • محسن رجب پور
  • خیام!
    ملحد دوست داشتنی!
    تعبیر جالبی کردی.
    پاسخ:
    همینه دیگه! :)
    من حدود چهار پنج سال پیش ایده تشریح رو استارت زدم ... 
    هر کی مخالفت میکرد ، میرفت تو لیست تشریح شونده ها ...

    فکر کنم بد نباشه با شما شروع کنم البته باید ببینم پست هاتون پتانسیلش رو داره یانه ... ان شالله اگر داشت ، خبرتون میکنم .


    پاسخ:
    گفتید هرکی مخالفت میکرد، از طرفی گفتید تشریح با موافقط خود طرف بوده! من که گیج شدم!
    کلا ایده ی جدیدیه، اما این که خوبه یا نه... :|
    «از درس علوم جمله بگریزی بِه/ وندر سر زلف دلبر آویزی بِه...»

    بالای صفحه ی جزوه ی ریاضی مهندسی - کلاس مهندس کریمی!
    شاید یادت نباشه ولی من خوب یادمه چون بعد ازون که این بیت رو نوشتی رو جزوه م خیلی مراقب بودم که جزوه م  دست مشترک مورد نظر نیافته! که ایشان را در طریقت علم آموزی همت بسیار بود!! و اندر سر زلف دلبر دیگر! بر آویختن گناهی  نابخشودنی :)
    پاسخ:
    آره یادش به خیر!  هرجای جزوه خالی بود یه چیزی توش مینوشتم. اما این یه بیت رو دقیقا یادمه وقتی داشتم مینوشتم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">