دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

عکس دو نفره

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ق.ظ


آغاز:

عکس گرفتن ما با هم گناه است؟ نمیدانم. عکاس که گفت بگویید «سیب».


پایان:

گفته بودم که اگر روزی بشود که با تو عکس دو نفره بگیرم از خوشحالی می میرم؟

الان همان لحظه ست. تو کنار منی، دور بین در دست عکاس. دستش روی ماشه. شلیک. چیلیک.

  • مصطفا موسوی

سیب گفتن هنگام عکس گرفتن

نظرات (۸)

  • علی مشکانی
  • بالاخره وارد اینجا شدم...عالی بود مصطفی جون
    پاسخ:
    خوش اومدی علی جان
    ممنون :)
    چقدر قشنگ بود
    پاسخ:
    متشکرم :)
    متنش کوتاه بود ولی زیبا
    عکسش هم عالی بود
    پاسخ:
    بابا شرمنده میفرمایید :)
    عکس دو نفره حلاله آقا خعلی هم حلال در حد ثواب!
    پاسخ:
    خب بگو مستحب دیگه!
  • ساناز هستم
  • مستحب؟!  واجب است آقا!  : )
    پاسخ:
    هر کدوم از عُلاما حکم خودشو داره به هرحال!
  • ساناز هستم
  • مستحب؟!  واجب است آقا!  : )
    پاسخ:
    شما تا الان همه ی کامنتاتون مثل همین کامنت، دوبل اومده! و من هربار نسخه ی تکراری رو پاک کردم اما الان میگم که برید ببینید کجای کار ایراد داره؟!
  • ساناز هستم
  • اگه اذیت میکنه دیگه نمیذارم کامنت  :||
    پاسخ:
    خواهش میکنم این چه حرفیه؟ ولی ببینید الان تونستید تکی بذارید!
    راستی تعریفات شما از محسن چاووشی و البته سریال جالب شهرزاد موجب شد که من هم آهنگهاشون گوش بدم :)
    این تغییری بود که حاصله  وبلاگ شما بر من بوده
    پاسخ:
    خواهش میکنم، لذت ببرید از چاوشی‌عزیز :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">