دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

گلدان خاتم کاری

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ب.ظ

بعضی ها از دور جالب اند. به دلیلی که نمیدانی حس مثبتی نسبت به آنها داری. اما وقتی از‌ نزدیک‌ می شناسیشان می فهمی که وای خدای من، چقدر از آنی که فکر میکردی خوب تر اند! چقدر قلب زیباتری دارند! دقیقا مثل گلدان خاتم کاری. خدا توی زندگی تان چنین انسانهایی قرار دهد انشاءالله. تجربه های شیرینی اند.

با من بیا: بشنوید آهنگی را که من از ۱۲ سال پیش به خاطرش و‌ به خاطر ترجیع بند زیبایش طرفدار «محسن چاوشی» شدم تا به امروز. راه دشوار.#

بعدا نوشت: کامنت «با تو بدون من» در زیر این مطلب را هم بخوانید :)

نظرات (۹)

سخن روز: مراقب باشید گلدان های خاتم کاریتان از دستتان نیفتد و نشکند
:|
پاسخ:
شکوندن گلدون خاتم کاری بی سلیقگیه! چه مال خودت باشه چه نباشه :)
  • چشم به راهم ...
  • اللهم الرزقنا از اینا ...
    پاسخ:
    ایشالا. چشم به راه باشید!:)
    ان شاءالله که همه از این تجربه های خوب داشته باشیم
    پاسخ:
    بله :)
    بدی کانال زدن به اینه که مخاطب های تنبلی مثله منو از کامنت نوشتن بازمیداری...چون پست هاتو زودتر توی کانال میخونم بعد تا بیام و تو خود وبلاگ کامنت بذارم دیگه یادم رفته...

    آهنگ قشنگی بود، پست هم خیلی خوب بود...
    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)
    لینک مطلبو توی کانال میذارم نه کل مطلبو :)
  • با تو بدون من
  • هیچ گلدانی به راحتی گلدان خاتم نمیشود .بسی تیغ خورده .بسی تراش داده شده .سختیها وملامتها برده .هیچ گلدانی به راحتی خاتم نمیشود !
    پاسخ:
    احسنت! خیلی خوب بود :)
  • با تو بدون من
  • اهنگ انتخابی هم بسیار زیباست .سپاس
    پاسخ:
    متشکرم‌استاد :)
    مراقب گلدون اطلسی هم باش....
    پاسخ:
    استغفرالله!
  • محسن رجب پور
  • آره قبول دارم.
    برای منم پیش اومده.

    پاسخ:
    پس تو هم تجربه ش کردی :)
  • خانوم ِ لبخند:)
  • از این نعمت ها، به همه کس داده نمیشه. کاش کسی که داره قدرش رو بهتر بدونه : )
    پاسخ:
    دقیقا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">