دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

اسمم داره یادم میره چون تو صدام نمیکنی

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ

وقتی دیشب میخواستم‌از داخل حمام هم اتاقی ام را صدا کنم که شامپو را که یادم رفته بود به دستم برساند، تازه فهمیدم بعد از چند ماه هم اتاقی بودن اسمش را نمیدانم! از بس که فقط من و او توی اتاقیم و برای‌خطاب‌قرار دادنش و تمایزش از دیگری نیازی به صدا زدن اسمش نبود!

امیدوارم دور و برتان همیشه شلوغ باشد و اسم همدیگر را فراموش نکنید!

پی نوشت: آهنگی را که وسط گوش دادنش با اسپیکر موبایل ناگهان رئیس آمد توی اتاق را میگذارم اینجا تا گوش بدهید و حال من و رئیس در آن لحظه را بفهمید!

  • مصطفا موسوی

نظرات (۹)

سلام. یه خواهش میشه کرد؟ لطفا این لینک ص اصلی وبتون رو بذارید اون گوشه. من عاجز میشم همیشه بابت این :/ :دی

بعدش اینکه  چقد خوبه ک از چیزای ب ظاهر ساده همچین برداشتایی میکنید. خیلی خوشم میاد از نوع نگاهتون ب قضایا.

شاید بشه ربطش داد ب این ک وقتی کسی هس سعی نمیکنی درست بشناسیش وقتی میره تازه میفهمی کی بوده. هر چن میشه اینجورم نگاه کرد ک انقد ادما تو هم حل میشن ک دیگه نیازی ب صدا زدن اسم هم ندارن! 

ارزوی قشنگی بود :) این ک تو شلوغی هم بشناسی اون طرفو...

عنوان هم شاید یه جور وابستگی و علاقه خاص به کسی. انقدر ک وقتی نباشه نابود میشی یه جورایی... خودت رو از یاد میبری...

4 تا برداشت کردم از کل کلمه هاتون :)))) دشت خیلی خوبی بود :)))) شاید بیشترم شد در ادامه خخخخ

پ.ن: چقد خوب بود این پست اخه ^____^ ب قول یک نفر تو یکی از پستاتون کاش میشد چند تا لایک داد.


پاسخ:
سلام. اوووه چقد تحویل گرفتین! شما خیلی لطف دارید :)
عنوان یه بیت از یکی از آهنگای شادمهره
لینک صفحه اصلی رو‌هم ثبلا برداشتم اما الان وقتشو ندارم کدا رو بخونم و اگه سر در بیارم درستش کنم! ولی درست میفرمایید بهتره باشه
  • چشم به راهم ...
  • در این حد؟؟؟
    چه عرض کنم :/
    پاسخ:
    باور بنما !
    اهنگ پیشنهادی قشنگه
    پاسخ:
    شیرازیه ها ! گروه دارکوب، صدای علی زند وکیلی :)
    یادم رفته بود
    اشتباه تایپی رو در خط دوم تصحیح کنید
    پاسخ:
    ممنونم، تصحیحش کردیم ؛-)
    آخرش چی شد؟ بی خیال شامپو شدین؟!
    فکر کنم باید صدا میزدین هم اتاقی مصطفی موسوی!
    پاسخ:
    پیشنهاد بدی نیست ولی شرمساریش زیاده! بیخیال شامپو شدم!
    من تازه الان دارم اهنگو گوش میدم. واقعا عکس العمل هاتون اون موقع دیدنی بوده :))
    کلا همیشه جریان دارید با رئیستون گویا :)))
    پاسخ:
    آره هنوز خیلیاشو نگفتم! و البته به مرور تعریف میکنم. اصن یه هشتگ خاص میطلبه!
    تجربه اش را داشتم
    اتاق دونفره
    اما نه تا حد فراموشی...
    پاسخ:
    :)
  • با تو بدون من
  • این هم برای خودش حکایتی است ؟
    پاسخ:
    نه واقعیتی است!
    آهنگ که پلی شد فقط خندم گرفت :)
    پاسخ:
    گریه داشت نه خنده!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">